3 naturlige måter å roe barnets angst

Beskrivelse

Å ha en engstelig sønn kan være en & # 8217; rive opplevelse for deg og ditt barn. Du ville gjøre noe for å roe dine følelser, men hvor du kan starte? Vi er ikke født ved å forstå hvordan å trøste oss, men vi må lære. Når du gjør som foreldre til et engstelig barn, har du to jobber: rolig henne og hjelpe henne å lære å roe seg ned.

L & # 8217; spedbarnsangst er helt naturlig. Sannheten er at vår verden kan forårsake angst for alle. Mangelen på forståelse fra verdens barn som omgir dem, deres lave statur og mangel på kontroll kan forverre # 8217; angst.

Tegn

Sekund American Association of D & # 8217-forstyrrelser; angst, Et barn på åtte lider av lidelser D & # 8217; angst. Hvordan vet du om sønnen din prøver litt, i stedet for å lide av en lidelse?

En diagnose av D & # 8217-forstyrrelser; angst dekker forskjellige typer angst, inkludert obsessiv-kompulsiv lidelse og panikklidelse. Post-traumatisk stresslidelse (PTSD) kan diagnostiseres hos barn som led en traumatisk hendelse, som en ulykke.

Å skille, se etter så stor bekymring for å forstyrre daglige aktiviteter. Et barn som er redd for en stor hund, kan bare føle seg redd. Et barn som ikke kommer ut av huset fordi han kunne møte en hund kunne ha en lidelse. Du bør også se etter fysiske symptomer. Svette, svimmelhet og en følelse av kvelning kan indikere et angstangrep.

Det første du vil gjøre hvis du mistenker at barnet ditt har en D & # 8217-forstyrrelser; angst er å gjøre en avtale fra legen din. Legen din kan gjennomgå barnets medisinske historie for å se om C & # 8217; Det er en grunn bak symptomene. De kan også lede familien din til en mental eller atferdsmessig helsepersonell.

Alternativer for å hjelpe engstelige barn inkluderer profesjonell terapi og reseptbelagte medisiner. Du kan også hjelpe deg med å berolige barnets angst med disse naturlige tilnærmingene.

1. Yoga og pusteøvelser

Hva: # 8217; er: bevegelser av kroppslinser og delikat og puster nøye og konsentrasjonen.

Fordi det virker: Når angsten øker, forandrer endringer i kroppen, inkludert overflatepusting & # 8221; sier Molly Harris, en ergoterapeut og yoga sertifisert av rådene som arbeider med barn. Dette kan føre til en økning i & # 8217; angst, forlenget følelsen av stress.& # 8221;

«I yoga lærer barna en magepust & # 8217;, som utvider membranen og fyller lungene. Dette aktiverer en hvilestat gjennom parasympatisk nervesystemet. Hjertefrekvensen bremser, blodtrykksdråper og barn føler en større følelse av ro,.

Hvor skal du begynne: Yoga praktiserer sammen er en & # 8217; utmerket introduksjon og mindre barnet ditt når du starter, bedre. Velg morsomme og enkle poser som pose av broen eller barnet utgjør det riktige navnet. Konsentrere seg om å holde poser og puste dypt.

2. Kunstterapi

Hva COS & # 8217; Er: L & # 8217; Arte Therapy består i å tillate barn å skape kunst for egen avslapning og noen ganger for terapeuter.

Fordi det virker: Barn som ikke klarer eller ikke vil kommunisere sine følelser, kan fortsatt uttrykke seg gjennom Art & # 8221; sier Meredith McCulloch, men ATR-BC, PC, av Cleveland Clinic. & # 8220; L & # 8217; Sensorisk opplevelse av å lage kunst kan være så beroligende og oppfordre barn til å holde seg i øyeblikket.& # 8221;

Hvor skal du begynne: Har du lett tilgjengelige kunstneriske materialer og oppmuntre barnet ditt til å bruke dem hver gang han vil. Konsentrert på etableringsprosessen, ikke på det ferdige produktet. Kvalifiserte kunsthastigheter kan bli funnet ved å lete etter Art Therapy Credentials Board Online katalog.

3. Dyp trykkterapi

Hva COS & # 8217; er: Påfør en delikat, men bestemt trykket på kroppen av en engstelig person med et trykkplagg eller en annen metode.

Fordi det virker: Da jeg jobbet med barn med spesielle behov som angst og autisme, innså jeg at omfavning forårsaker en rask utgivelse av angst og # 8221; sier Lisa Fraser. Fraser fortsatte å oppfinne Adherent Vest, Et oppblåsbart plagg som gjør det mulig for brukeren å gi deg selv en trengte omfavnelse.

Slik starter du: Det er forskjellige produkter & # 8220; Squeeze & # 8221; Designet for å redusere angsten. Du kan også prøve å forsiktig rulle sønnen din i et teppe eller teppe, som et barn kan bli innpakket.