Vil du leve lenger? Jillian Michaels sier at disse 6 tingene er grunnleggende

Del på PinterestBilde av James Law

På 44 definerer den berømte treningsekspert og ernæring Jillian Michaels aldring med nåde.

For noen gjør det til og med prosessen lett.

Faktisk ga han for gitt de sunne livsvalgene han gjør daglig til han begynte å lytte til andres meningene på og aldring.

& # 8220; de var samtaler med mine kolleger som forvirret meg & # 8221; sier Michaels en hysplate. «En kvinne nylig fortalte meg:» Jeg er 40 og jeg begynte å våkne med smerte og smerter & # 8217;. Og jeg sa: Jeg er 44 år gammel, og jeg måtte gå inn i huset mitt L’Andre dag. Jeg måtte hoppe over ting, klatre på taket, hoppe av taket og skyv inn i vinduet. Det så ut som en parkour trening, men jeg hadde ingen problemer med det. & # 8216; & # 8221;

Samtaler som disse har presset Michaels for å reflektere på grunnene til at du (og andre) alder godt og hvorfor noen mennesker ikke gjør det.

& # 8220; Jeg er ikke en anomaløs genetisk verdi & # 8221; sier Michaels. «Jeg ser på noen 80 år som driver en maraton og noen som dør av et hjerteinfarkt på 42. Det er ikke så enkelt som det ser ut. Så jeg spurte meg selv, hva er de enorme uoverensstemmelsene i måten folk i alderen? Det var da at jeg begynte å studere så’er at den bokstavelig talt gjør meg alderen og nr. 8220;.

Michaels funn er detaljert i sin siste bok & # 8220;De 6 tastene: Lås opp ditt genetiske potensial for styrke, helse og skjønnhet uten alder & # 8220;.

Basert på intervjuer med leder geroscientists Og mer enn tusen studier på lang levetid, genetikk og mer, skisserer Michaels en livsstil for å reversere aldring og legge år med vitalitet og optimal helse.

& # 8220; IKKE C’Det er ingenting i vår genetikk som forteller oss å alder eller dø & # 8221; forklarer. Det er seks kroppsprosesser som kan fungere for deg eller mot deg, og måten du bor i de seks nøklene.& # 8221;

De 6 nøklene forklarte

Den første delen av boken av Michaels beskriver i detalj hver av de seks faktorene som forskere og leger har identifisert som hovedbestanddeler i & # 8217;.

«Dette er de seks kroppsprosessene som gjør oss gamle eller hjelper oss med å holde oss unge og # 8221; sier Michaels. «De jobber alle på alle» 8217; Unison som en symfoni. Når alle de forskjellige verktøyene ringer alle’Unison, er det en vakker sang. Hvis man er ute av tankene, er de [alle hit]. & # 8220;

Sterkt våpen ditt stress

Mens mange tror at stress er negativ, sier Michaels at stress faktisk er bra hvis det klare seg riktig.

& # 8220; Stress er det som gjør folk sterkere fysisk og følelsesmessig når du ser på en ting som heter Stress Adaptation Response & # 8221; forklarer.

For eksempel anbefales vektløfting for personer som har osteoporose eller # 8217; osteopeni fordi øvelsen oppfordrer beinene, noe som fører til at beinene har en inflammatorisk respons. L’betennelse starter beinceller for å remodel beinet, som igjen gjør L’tettere bein.

Men når stress blir kronisk, vær følelsesmessig, psykologisk, sosiologisk, fysisk og så videre, det er da at stresset blir bokstavelig talt motstridende og en morder og # 8230; Hvis du ikke gir kroppen din, har muligheten til å tilpasse seg, gjenoppbygge og reparere skaden stresset har gjort, [dette er tiden da] har en negativ innvirkning på de andre fem nøklene «, sier Michaels.

Ha betennelse

Som Michaels understreker med stress, kan selv betennelsen spille en positiv rolle, spesielt for å bekjempe forhold som forkjølelses- og reparasjonsskader.

«Jeg trener, du svulmer, musklene rekonstruerer og reparerer. Nå, når betennelsen din blir kronisk, kan det forårsake en rekke ting, inkludert kronisk stress. Når betennelsen går ut av kontroll, din hær av immunceller & # 8211; Små hvite blodlegemer som skal jage dårlig & # 8211; Begynn å jage [gode gutter], «sier han.

Når dette skjer, kan autoimmune forhold utvikles, for eksempel reumatoid artritt.

Boken diskuterer som betennelsen fungerer til fordel og mot deg og hvordan du kan forvandle betennelsen i riktig retning enn feilen.

Administrer stoffskiftet ditt

Aldring, Michaels sier at metabolismen endres og når vi spiser & # 8211; Og hva vi ikke spiser & # 8211; Begynn å telle mer.

& # 8220; [bekymringer] Tiderene på maten du spiser & # 8211; Når man skal gjøre intermitterende fort slik at det er effektivt og [forståelse] som det kan være counterintiv & # 8221; forklarer Michaels.

Selv om stoffskiftet dine bremser med alderen, er det ikke nødvendigvis å spise mindre kalorier nødvendigvis svaret. Som tidligere rapportert av Healthline, og de eldre har også en tendens til å ha en lavere appetitt, noe som kan redusere kaloriinntaket og redusere metabolismen og # 8221;.

I tillegg til å administrere kostholdet ditt med rikeste protein matvarer og sørg for at du spiser nok mat, selv L’styrketrening og # 8217; trening med høy intensitetsintervaller (HIIT) er nyttige for å opprettholde en sunn metabolisme.

Design din epigenetiske

Epigenetisk Det er studiet av endringer i organismer forårsaket av redigering av Dell’genuttrykk.

Epigens arbeid er en virkelig overveldende foreldre for din DNA / # 8221; sier Michaels. «Dine celler deler alt det samme genetiske materialet, men som en celle vet hvordan å bli en bencelle og en» 8217; andre blir hår eller hudceller [er epigenetisk]. Når i bunnen av boken bekrefter vi hvordan du kan hjelpe barna med å bekjempe kreft i fremtiden med sin genetikk, det er med epigenetisk & # 8220;.

Selv om en stor undersøkelse i denne sektoren fortsatt pågår, noen Nivå av bevis Han koblet noen sykdommer og atferd til epigenetiske mekanismer. Disse inkluderer mange tumorer, forståelsesferdigheter og ulike helsemessige forhold, alt fra åndedretts- og kardiovaskulære sykdommer til reproduktive og psykiske helseproblemer.

Master dine makromolekyler

Makromolekylene er celler som består av fett, karbohydrater, proteiner og nukleinsyre.

Forstå makromolekyler kan bidra til å holde sunne celler, sier Michaels.

& # 8220; Måten cellene kommuniserer, måten cellene dine blir reprodusert etc., Alt dette er å holde sunne celler fra # 8217; High Downwards & # 8221; sier.

Ansikt dine telomerer

Telomerer er en struktur som er sammensatt på # 8217; enden av et kromosom. Michaels sammenligner sin rolle til den for plasthetten ALLE’ende av en blonder. Formålet med hetten hindrer snørebåndene fra fraying.

& # 8220; Hver gang cellene dine er delt, eliminerer en liten del av disse telomererene, som er et stort problem og sier. [8220; Når telomeren er borte, er det da at ditt DNA er utsatt og en rekke dårlige ting kan skje.& # 8221;

For eksempel, sier depresjonen er knyttet til kortere telomerer.

Vi ønsker å opprettholde lengden og helsen til våre telomerer for å beskytte vår DNA & # 8221; forklarer Michaels.

Sett nøklene i aksjon

Mens LED-søk etter boken, sier Michaels at to temaer har hoppet ut.

; En var en helhetlig og # 8217 tilnærming; takknemlighet for måten alt er sammenkoblet & # 8221; forklarer. «Den andre tingen er balansen;. Hvis du har for mye eller for lite av noe (sove, vitaminer, etc.), Det er ille. & # 8220;

Med disse to prinsippene i tankene vender Michaels de følgende fem områdene for å håndtere anti-aging formål:

1. Livsstil. Fra dine relasjoner til måten du håndterer stress (fysisk og følelsesmessig), kan livsstils valg påvirke de seks nøklene.

2. Mind-kroppsintervensjon. Måten vi lever, tror vi og prøver å forandre kjemi og form av noen deler av hjernen vår. Michaels sier: «Noe enkelt som fem minutter med meditasjon om dagen kan bokstavelig talt legge år med kvalitet til livet ditt & # 8221;.

3. Spise. Bestem hva du spiser og hvor mye du skal spise for å få riktig mengde vitaminer, mineraler, probiotika og mer er grunnleggende.

4. Trening. Undersøke frekvensen som du trener selv på, hvor intens du trener, og hvilke teknikker som bruker å trene er en viktig del av’anti-aldring.

5. Miljø. Anser som miljøet der du bor, gir toksisitet (fra UV-stråler og kvalitet på’luft til produkter du legger på kroppen din og potter du bruker). & # 8220; å ha planter d’leilighet, åpne vinduer og ha en purifier d’luft kan gjøre en stor forskjell & # 8221; sier Michaels.

Opprett din versjon av’aldring

Så det er aldri for sent å begynne å skape et lengre liv? Michaels tenker tydelig på nei. Du sier & # 8220;De 6 nøklene: Lås opp ditt genetiske potensial for styrke, helse og skjønnhet og skjønnhet& # 8220; er for alle, i alle aldre.

«De fleste forskere mener at den første personen skal leve opp til 200 år, er på dette tidspunktet. Sannsynligvis ikke meg eller deg & # 8220; ri. «Men først forandrer vi ting, mindre skader vi gjør i tiåret og bedre vil vi være. Også først hopper på [disse endringene], bedre og enklere å holde dem. Når det er sagt, er det aldri for sent å gjøre endringer og # 8220;.

Når det er sagt, oppfordrer Michaels også alle til å bruke bokens intuisjon på en måte som passer til sin livsstil og personlige mål.

«Dette kan være hva du vil at det skal være. Det kan være at du vil ha en Bell’Jeg venter på 50 år eller at du vil leve opp til 100 år og møte dine barnebarn. Virkeligheten er at begge vil skje, men å gjøre det, må du ta de nødvendige tiltakene, fordi alt som er verdt å ha jobber og ofre og sier: sier.

& # 8220; Dette er en bok som hjelper deg med å leve ditt beste liv, som er å se på det beste, føle deg bedre eller leve lenger.& # 8221;

Cathy Cassata er en freelance skribent som spesialiserer seg på historier om helse, psykisk helse og menneskelig oppførsel. Det har et talent å skrive med følelser og koble til leserne i en perceptiv og engasjerende måte. Les mer om jobben din her.