Øvelser for den nedre delen av brystet for definerte pettere

Pectoral muskler

Har veldefinerte bibs, eller # 8220; pectorali & # 8221; Kort sagt, det er viktig for en balansert kropp. Et stort bryst gjør absolutt hodet, men fremfor alt er det viktig å gjøre en sterkere idrettsutøver for konkurranse og for å hjelpe deg med å utføre mange daglige aktiviteter.

Når du snakker om brystet ditt, er det viktig å huske at bibene består av tre separate seksjoner: øvre, mellomstore og nedre.

Det er interessant å merke seg at delen av kroppen som oftest diskuteres når vi snakker om en persons styrke er knyttet til brystet. Hvor mange ganger har du hørt noen si: Hvor mye kan du gjøre bench & # 8221;?

Alle Great Heroes D’Action, fra Conan Barbarian til Rocky Balboa, har alle eksepsjonelle pectoral muskler. Ikke c’det er å være fantastisk at selskapet har en besettelse med dem.

Sterke pektorer for stabile skuldre

Selv om de har sterke og definerte petoraler, kan det virke bra, blir fordelen dypere enn # 8217;. Pectoral muskler arbeider for å flytte armen. Denne muskulære gruppen er ansvarlig for lateral, vertikale og rotasjonsbevegelser av skulderleddet.

Unødvendig å si, bibene er grunnleggende for kraften og mobiliteten til skuldrene. Hvis du vil sørge for at skulderen din holder funksjonen som er nødvendig for å flytte armen i alle retninger, må du holde pectoralene sterke. Kroppen er nært forbundet gjennom alle disse muskelgruppene.

Det tar tid å skape balanse og form, men med kvalitetsøvelser, vanlige treningsøkter og hvile, vil du begynne å se resultatene på kort tid. Nedenfor er fire gode øvelser for å hjelpe deg med å utfordre de nedre bibene.

Gratis kroppshengende dråper

  • Fortsett å stå mellom to litt bredere barer på bredden på sidene, rette armer, men ikke blokkert og føttene hevet av gulvet.
  • For å senke deg, brett albuene, stopper i en vinkel på 90 grader mellom albuene mens du holder kjernen tett.
  • Uten å svinge, trykk ned med hendene og løft kroppen opp til startposisjonen.
  • Fullfør 2 til 3 serier fra 12 til 15 repetisjoner ved hjelp av en langsom rytme opp og ned 3 sekunder.
  • Koble fra brystet flyr med benk-øverste dumbbells

  • Ligger på en benk falt med et styret i hver hånd hevet direkte på brystet.
  • Med en flat tilbake på benken og en myk kurve i begge albuene, senk sakte armene mot sidene. Forstørre så mye som mulig ved å sette for mye stress på skuldrene dine og ikke la albuene bli lavere enn brystet ditt. Konsentrere seg om å klemme pectorals.
  • Forbered kjernen, hold ryggen på benken uten å ringe, mens du strammer bibene og trykk på styret over brystet i startposisjonen.
  • Fullfør 2 til 3 serier fra 15 til 20 repetisjoner med middels høy vekt.
  • Koble fra avslapningen på en benk med styret med rotasjon

  • Ligger på en benk som er tilbøyelig med dumbbells hevet på brystet, roterte hendene mot den eksterne og plassert for å gjøre en & # 8220; V & # 8221;
  • Senk sakte vekter til armhulene. Mens du senker deg, roterer albuene mot interiøret L’en mot l’å lage en & # 8220; A & # 8221; å bringe hvert styrken rett over plassen mellom din bib og skulder.
  • Trykk langsomt begge armene tilbake til startposisjonen og drei forsiktig begge armene til den eksterne for å gå tilbake til startposisjonen.
  • Fullfør 4 til 5 serier fra 8 til 12 repetisjoner med vekter fra medium til tung.
  • Pulser fly bryst 100s kabel

  • Bli med en fot fremover og en fot tilbake mens du holder begge kablene i hver hånd.
  • Med en liten nedgang i begge albuene, bli med armene foran kroppen, og berører fingertuppene litt.
  • Når fingrene berører, stram de sterkeste bibene du kan, og deretter veksle armåpningen og lukke med en knappbevegelse, fokusere raskt bare på brystet.
  • Klem for 20 repetisjoner.
  • Frigjør armene sakte, tilbake til startposisjonen og hvile.
  • Fullfør 5 serier på 20 repetisjoner på middels vekt.
  • L & # 8217;

    Disse fire øvelsene vil hjelpe deg med å bygge fullstendig definerte bibs. L’å legge disse øvelsene til en standard thorax trening vil bidra til å gjøre ting mer krydret og vil gi deg verktøyene du trenger for å skape størrelse og form for å vise din tredje nedre.

    Uavhengig av dine mål, må du alltid huske å opprettholde en form for høy kvalitet og fremgang når og hvor det er hensiktsmessig.