Slik unngår du disse 4 kjøringsrisikoen Lurking All & # 039; inne i bilen din

Du kan kanskje allerede kjenne farene ved guiden som kommer fra den ytre av bilen din. Du vet sannsynligvis også hvordan du skal unngå dem:

Bruk sikkerhetsbelte.

Ikke kjøre beruset, distrahert, utmattet eller mens du skriver.

Guide hastighetsgrensen.

Vær oppmerksom på folk som ikke er så oppmerksomme og ansvarlige som deg.

Men mindre enn oss kjenner farene som kommer fra # 8217; bilinteriør. Disse kan gjøre konsekvensene av en mye farligere ulykke eller bidra til langsiktige helseproblemer som oppstår, selv når du ikke lenger er på hjulet.

Her er de fire viktigste og hva du kan gjøre med det:

1. Hold en rotete maskin

Dette er en enkel matematikkøvelse, og du vet allerede hvordan det fungerer hvis du noen gang har opplevd en & # 8220; tektonisk forskyvning & # 8221; Under en plutselig sving. Ting ALLE’Interiør i bilen din har treghet, akkurat som alle andre fag som kan skape en alvorlig fare i tilfelle en ulykke.

Vi utfører noen tall:

Hvis du gjør noen tilbake mens du gjør 10 miles alle’Nå (MPH), vil blyanten du dro på dashbordet rulle fremover og rebound på vinduet. Noen på 35 mph kan faktisk sette den blyanten gjennom frontruten.

Nå, tenk en frontal kollisjon med begge bilene som overstiger 40 mph. Tenk et øyeblikk hva som vil skje med den flasken bak deg.

Mindre dramatisk, men potensielt verre er flasker av brus, take-away-hylster, moldy klær og lignende rusk som lurker på baksiden av mange biler. Forskning & # 8211; Undersøkelser Han viste at skitne biler kan være en seriøs fruktbar grunn for bakterier av alle slag, og ikke alle er ufarlige.

Insekter som stafylokokker og # 8217; og. Coli kan potensielt vokse der. Tenk deg et øyeblikk hva som kan skje hvis de ble rammet av et infisert objekt selv i en mindre ulykke.

Kort sagt, det er en god ide å rengjøre bilen din (og ikke glem å desinfisere!).

2. & # 8220; Ride & # 8221; Turn (og andre stillingsfeil)

Vi er summen av våre vaner. Hvis du bruker det amerikanske gjennomsnittet av 1 time og minutter 11 Hver dag reiser, hvordan holder du kroppen din & # 8211; Fra utsikten over stillingen & # 8211; det er viktig.

En god holdning mens du kjører kan hjelpe kroppen din, mens en dårlig holdning innebærer mange potensielle problemer.

En dårlig holdning kan forårsake:

  • Slouching. Dette kan bidra til lav ryggsmerter.
  • Rull fremover. Dette kan forårsake mobilitetsproblemer bak og nakke.
  • Posisjonering av odde ben. Dette kan skade knærne og hofter.
  • & # 8220; riding & # 8221; skiftet. Twisting for mye håndledd, skuldre og albuer, dette kan forårsake felles problemer (hovedsakelig et problem for folk som kjører en’manuell bil).

Heldigvis er det noen veldig enkle måter å unngå disse problemene. Disse inkluderer:

  • sitter i en oppreist, men avslappet stilling
  • Holder hender på 10 og 2 på rattet
  • Holde skuldrene over hofter og knær over føttens posisjon når en pedal ikke trykkes
  • Pust inn dypt i denne sterke stillingen for å lindre stress

3. Ikke minimere din daglige reise

Vi vet alle at pendling kan være stressende, men en Studio 2008 avslørte hvor mye det.

Resultatene av studien viste at 20 minutter til din daglige reise øker de fysiske symptomene på stress (som kortisolnivå og søvnproblemer) så mye som om jeg hadde fått en 15% reduksjon av lønnen din.

Du må jobbe og noen ganger kjører det uunngåelig. Når det er sagt, kan du ha noen alternativer som kan redusere eller flytte stresset i den reisen.

For eksempel, endre starttiden og sluttidspunktet i en fleksibel jobb kan drastisk redusere kjøretiden som gjør at du mister de verste delene av # 8217;. Bytt til et lengre fire-dagers program, i stedet for fem kortere, reduserer din 20% daglige reise. Det samme gjelder telearbeidsforhandlinger en eller to dager i uken.

Hvis arbeidstiden ikke er fleksibel, fant studien også at bevegelsesmodus har innvirkning på stress. Fra det verste til det fulle fant de at busser, veiledning alene, annen offentlig transport, kjøring, sykkel og vandring hadde drastisk forskjellige innvirkning på stressnivået.

Selv fra 10 minutter på forhånd og park 10 minutters gange fra kontoret er tilstrekkelig til å redusere stress.

4. Øke melodiene

Kan gi deg lading for en arbeidsdag for å eksplodere favorittmusikken din mens du går på jobb, men kostnaden kan også være.

Tap av # 8217; støyinducert hørsel starter en Rekkevidde av 85 desibel. Mens de fleste standardbilstereo når maksimum i området fra 80 til 95 desibel, kan premium-lyden optimalisert for volum nå opp til 170, som er mer enn den første raden i en konsert.

Dette betyr ikke at du ikke bør lytte til favorittmusikken din under en tur. Helsemessige fordelene med musikk er mange og godt etablerte. Bare motstå fristelsen til å maksimere hva stereoanlegget ditt kan gjøre.

Selv om guiden kan være uunngåelig, er det måter å redusere muligheten for negative effekter

Selv om guiden kan ha risikoen, vet vi at det kan være noe uunngåelig, både for arbeid og personlige grunner.

L’Bruk av disse forslagene kan imidlertid bidra til å redusere mulighetene for negative effekter lang og kort sikt, fra dårlig holdning til tapet av # 8217; høre. Når du har sagt det, hvis du finner deg selv kjører i lange perioder på daglig basis, bør du vurdere å gjøre noe som vil gjøre tankene dine eller kroppen din etter å ha fullført din lange reise, hvordan du tar en tur, gå på treningsstudioet, les deg Favorittbok eller til og med tilbringe tid med familie eller venner.

Og hvis du ikke kan gjøre det, se etter sikre alternativer for å jobbe hjernen din når du lytter til lydbøker eller kjører med venner, kolleger og kjære.

Jason Brick er en frilansskribent og journalist som har gjennomført den karrieren etter over et tiår innen helse og velvære. Når han ikke skriver, matlaging, praktiserer kampsport og ødelegger sin kone og to vakre barn. Han bor i Oregon.