Parent hack: Måltider du kan forberede mens du bruker barnet ditt

Det blir dager da babyen din vil be deg om å bli holdt alt. dag. lang. Dette betyr ikke at du må lide sult.

Del på Pinterest

Cook mens du bærer babyen din, kan virke som en glimrende ide, mens du er gravid. Men når du går inn i kjøkkenet med et lite menneskebundet.

Problemet er at de fleste nyfødte vil bli bortskjemt hele tiden. Som betyr at det ofte bærer dem, kan være den eneste måten å få noe på. Så hva du kan gjøre som er sikker, selv om de fortsatt kan være mer tilfredsstillende enn en PB&J?

Du har flere alternativer enn du kanskje tror. Her, enkle strategier for å holde deg matet når barnet ditt praktisk talt lever i hennes babybærer, banded eller band.

Gjennom frukt og grønnsaker

Ja, kutt med en skarp kniv er en bedre oppgave når du ikke bruker barnet ditt. Men la oss snakke om det uansett her fordi hvis du kan utarbeide deg bare 10 minutter for å forhåndsdefinerte noen forskjellige typer frukt og grønnsaker som kan konsumeres rå, vil en verden av alternativer for sunne måltider åpne (fortsett å lese! ).

Prøve:

  • Rive salat eller pre-wased grønnsaker
  • Skive paprika, courgette, agurker eller sommer gresskar
  • billige tomater
  • triturate beets
  • Skal og skive mango eller kiwi
  • Slice epler eller pærer

Stek en grønnsakskuff uten hakke

Ikke hver eneste grønnsak må dekomponeres med en kniv. Du kan helt rive brokkoli og blomkål par med hender eller bryte den treaktige bakgrunnen fra asparges stammer.

Også dra nytte av alternativene som er kjøpt i butikken som gresskarbutikk i kuber eller kutte grønne bønner. Du kan lansere noen av disse alternativene på en PAN, Sesong med olje D & # 8217; Olive, legg til dine favorittkredd og stek opp til karamell.

Når du er kokt, kan du:

  • Fyll dem i en sandwich eller pakke dem.
  • Sett dem over den integrerte risen (ta den ferdigkokte, egnet for mikrobølgeovn i supermarkedet, eller bevare rester av din neste takeaway-ordre) og legg til kyllingene eller tunfisken i boksen for å lage en rask bolle.
  • Bøy dem i de bankede eggene for å lage en omelett.

Bli kreativ med yoghurt boller

Gresk yoghurt med høyt proteininnhold eller ricotta kan være grunnlaget for tilfredsstillende måltider som kan oscillere mellom søtsaker eller saltet, stater Frances Largeman-Roth, RDN, forfatter av & # 8220; smoothies og juice: Forebygging helbredende kjøkken & # 8221; og mor til tre barn.

Disse bollene er lettere hvis du har noen av de hakkede fruktene eller grønnsakene. Noen velsmakende combo å prøve:

  • Mango, valnøtter, chia frø med en tråd av honning
  • epler, tørkede kirsebær, flak d & # 8217; havre, kanel
  • kirsebærtomater, agurk, oliven, ZA & # 8217; Atar
  • kikærter, hakkede rødbeter, alle dressing for bagels

Forbered en stor mengde hummus

Alt du trenger å gjøre er å laste ned ingrediensene i kjøkkenrobotet og trykk på en knapp og på «8221;. (Hvis du tror at støyen vil vekke barnet ditt fra en lur, gjør det når det allerede er våken.)

Med Hummus klar til bruk, kan du:

  • Spre det på en wrap med spinat, hakkede grønnsaker, avokado og ost.
  • Lag en plate Mediterranean Inspiration Snack med kjeks, oliven, hermetisert tunfisk og ost.
  • Hell det over en & # 8217; salat i stedet for å kryddre det.
  • Bruk den som et høy-inneholdt protein topper for vegetariske burgere kjøpt i butikken.
  • Sykdommer med olje d & # 8217; oliven og bruk den som en protein rik pasta krydder.

Gå bra med fylte bakt søte poteter

Søte poteter er kokt i mikrobølgeovn på mindre enn 10 minutter, ingen ekstra verktøy kreves. Spesielt er det uendelig enkle måter å fullføre dem og gjøre dem til et komplett måltid.

Noen velsmakende combo å prøve:

  • Svarte bønner, halvkutt tomater, skje av gresk yoghurt
  • Hummus, hermetisert tunfisk, en håndfull baby spinat
  • kylling med hakket rotisserie, grill saus kjøpt i butikken, revet ost
  • Peanøttsmør, banan, kanel
  • Tahini, blåbær, honning

Forbered en brett med sunne nachos

Du har en brødrister? Slik at du kan lage en stor fin nachos parabolen for deg mens du har på deg barnet ditt.

Sett maisene på mais på en bakepanne og pynt med revet ost, cubicle skiver oliven og terninger med kirsebærtomater, samt eventuelle stekte grønnsaker du har til fingertuppene. (Se opp pannen med et non-stick ark for enkel rengjøring.)

Kok til osten er skum. Hvis du kan legge til en PO & # 8216; terninger avokado, enda bedre.

Forbered den sakte matpotten

Det er den enkleste ruten for et måltid uten komplikasjoner som produserer resterende dager. [8220; hvis du finner 10 minutter å kutte litt & # 8216; av grønnsaker og poteter og kaste dem inn i terrakotta potten med et kutt av kjøtt, vil du spise middag klar om noen få timer & # 8221; sier Evan Porter of Pappa juster alt, en pappa l & # 8217; en med den andre kommer.

Noen enkle ideer å prøve:

  • Kyllingben, brokkoli cimes, teriyaki saus
  • Stekt spindelbenet med kuber, nye poteter, karotiner, erter, kjøttbuljong, tomatkonsentrat
  • Halvkutt pølse, skiver paprika, løk
  • Linser, hakkede aromatiske grønnsaker, stekte stekte tomater, vegetabilsk kjøttkraft
  • Kyllingebryst, krukke saus, svarte bønner, mais

Marygrace Taylor er en helse- og foreldreskjeden, en tidligere redaktør av Kiwi-magasinet og Eli Mor. Besøk det MaryGracetaylor.com.

Parent hack: Måltider du kan forberede mens du bruker barnet ditt

Det blir dager da babyen din vil be deg om å bli holdt alt. dag. lang. Dette betyr ikke at du må lide sult.

Del på Pinterest

Cook mens du bærer babyen din, kan virke som en glimrende ide, mens du er gravid. Men når du går inn i kjøkkenet med et lite menneskebundet.

Problemet er at de fleste nyfødte vil bli bortskjemt hele tiden. Som betyr at det ofte bærer dem, kan være den eneste måten å få noe på. Så hva du kan gjøre som er sikker, selv om de fortsatt kan være mer tilfredsstillende enn en PB&J?

Du har flere alternativer enn du kanskje tror. Her, enkle strategier for å holde deg matet når barnet ditt praktisk talt lever i hennes babybærer, banded eller band.

Gjennom frukt og grønnsaker

Ja, kutt med en skarp kniv er en bedre oppgave når du ikke bruker barnet ditt. Men la oss snakke om det uansett her fordi hvis du kan utarbeide deg bare 10 minutter for å forhåndsdefinerte noen forskjellige typer frukt og grønnsaker som kan konsumeres rå, vil en verden av alternativer for sunne måltider åpne (fortsett å lese! ).

Prøve:

  • Rive salat eller pre-wased grønnsaker
  • Skive paprika, courgette, agurker eller sommer gresskar
  • billige tomater
  • triturate beets
  • Skal og skive mango eller kiwi
  • Slice epler eller pærer

Stek en grønnsakskuff uten hakke

Ikke hver eneste grønnsak må dekomponeres med en kniv. Du kan helt rive brokkoli og blomkål par med hender eller bryte den treaktige bakgrunnen fra asparges stammer.

Også dra nytte av alternativene som er kjøpt i butikken som gresskarbutikk i kuber eller kutte grønne bønner. Du kan lansere noen av disse alternativene på en PAN, Sesong med olje D & # 8217; Olive, legg til dine favorittkredd og stek opp til karamell.

Når du er kokt, kan du:

  • Fyll dem i en sandwich eller pakke dem.
  • Sett dem over den integrerte risen (ta den ferdigkokte, egnet for mikrobølgeovn i supermarkedet, eller bevare rester av din neste takeaway-ordre) og legg til kyllingene eller tunfisken i boksen for å lage en rask bolle.
  • Bøy dem i de bankede eggene for å lage en omelett.

Bli kreativ med yoghurt boller

Gresk yoghurt med høyt proteininnhold eller ricotta kan være grunnlaget for tilfredsstillende måltider som kan oscillere mellom søtsaker eller saltet, stater Frances Largeman-Roth, RDN, forfatter av & # 8220; smoothies og juice: Forebygging helbredende kjøkken & # 8221; og mor til tre barn.

Disse bollene er lettere hvis du har noen av de hakkede fruktene eller grønnsakene. Noen velsmakende combo å prøve:

  • Mango, valnøtter, chia frø med en tråd av honning
  • epler, tørkede kirsebær, flak d & # 8217; havre, kanel
  • kirsebærtomater, agurk, oliven, ZA & # 8217; Atar
  • kikærter, hakkede rødbeter, alle dressing for bagels

Forbered en stor mengde hummus

Alt du trenger å gjøre er å laste ned ingrediensene i kjøkkenrobotet og trykk på en knapp og på «8221;. (Hvis du tror at støyen vil vekke barnet ditt fra en lur, gjør det når det allerede er våken.)

Med Hummus klar til bruk, kan du:

  • Spre det på en wrap med spinat, hakkede grønnsaker, avokado og ost.
  • Lag en plate Mediterranean Inspiration Snack med kjeks, oliven, hermetisert tunfisk og ost.
  • Hell det over en & # 8217; salat i stedet for å kryddre det.
  • Bruk den som et høy-inneholdt protein topper for vegetariske burgere kjøpt i butikken.
  • Sykdommer med olje d & # 8217; oliven og bruk den som en protein rik pasta krydder.

Gå bra med fylte bakt søte poteter

Søte poteter er kokt i mikrobølgeovn på mindre enn 10 minutter, ingen ekstra verktøy kreves. Spesielt er det uendelig enkle måter å fullføre dem og gjøre dem til et komplett måltid.

Noen velsmakende combo å prøve:

  • Svarte bønner, halvkutt tomater, skje av gresk yoghurt
  • Hummus, hermetisert tunfisk, en håndfull baby spinat
  • kylling med hakket rotisserie, grill saus kjøpt i butikken, revet ost
  • Peanøttsmør, banan, kanel
  • Tahini, blåbær, honning

Forbered en brett med sunne nachos

Du har en brødrister? Slik at du kan lage en stor fin nachos parabolen for deg mens du har på deg barnet ditt.

Sett maisene på mais på en bakepanne og pynt med revet ost, cubicle skiver oliven og terninger med kirsebærtomater, samt eventuelle stekte grønnsaker du har til fingertuppene. (Se opp pannen med et non-stick ark for enkel rengjøring.)

Kok til osten er skum. Hvis du kan legge til en PO & # 8216; terninger avokado, enda bedre.

Forbered den sakte matpotten

Det er den enkleste ruten for et måltid uten komplikasjoner som produserer resterende dager. [8220; hvis du finner 10 minutter å kutte litt & # 8216; av grønnsaker og poteter og kaste dem inn i terrakotta potten med et kutt av kjøtt, vil du spise middag klar om noen få timer & # 8221; sier Evan Porter of Pappa juster alt, en pappa l & # 8217; en med den andre kommer.

Noen enkle ideer å prøve:

  • Kyllingben, brokkoli cimes, teriyaki saus
  • Stekt spindelbenet med kuber, nye poteter, karotiner, erter, kjøttbuljong, tomatkonsentrat
  • Halvkutt pølse, skiver paprika, løk
  • Linser, hakkede aromatiske grønnsaker, stekte stekte tomater, vegetabilsk kjøttkraft
  • Kyllingebryst, krukke saus, svarte bønner, mais

Marygrace Taylor er en helse- og foreldreskjeden, en tidligere redaktør av Kiwi-magasinet og Eli Mor. Besøk det MaryGracetaylor.com.