Jepp, "Også" Det er en ting, men det er annerledes for alle

Del på Pinterest

Hva er det korte svaret?

La oss begynne å sette hodet, ikke din hånd eller hofter, for å hvile: Du har sannsynligvis ikke for mye sex.

& # 8220; konseptet med & # 8221; For mye & # 8220; sex er vanligvis brukt til å få folk til å føle at de er seksuelle vesener & # 8221; sier Dr. Jill McDevitt, Sexolog bosatt på Kaleksotika.

Imidlertid kan din frick-freksefrekvens forstyrre du levende et fullt og sunt liv.

Siden det vendepunktet varierer fra person til person, har vi kontaktet Dr. McDevitt og Dr. Jennifer bredere, to seksuelle terapeuter som bor på KY, for å vite hvordan du forstår om du overdriver og hvordan du skal redusere hvis du er.

C’er en stiv grense?

Nei! Det er ingen offisiell grense (blink).

Noen data antyder at den midterste voksen er skitten og blir skitten med noen andre om en gang i uken, og Ned med deg selv hvor som helst fra en til to ganger i uken.

Men sannheten er at disse dataene ikke gir oss informasjon om det faktum at mengden av sex du gjør er & # 8220; for & # 8221;.

McDevitt forklarer at disse dataene bare viser i gjennomsnitt hvor mye sex gjør folk. Viser ikke:

  • hvor mye de vil ha
  • Hvis de er fornøyd med mengden eller kvaliteten på sex de gjør
  • Hvis mengden av sex de gjør forstyrrer sine liv

Legg til det, uansett hvor mye sex du gjør, det er normalt å spørre deg selv om kjønnsraten din er normal.

«I stedet for å spørre:» Hvor mye sex jeg gjør mer eller mindre enn den gjennomsnittlige personen?& # 8217; Spør: Hvordan føler jeg meg om beløpet (og kvaliteten) av sexet jeg gjør?& # 8221; & # 8220;

Hvordan vet du om det har blitt & # 8221;?

Dette er ikke et øyeblikk & # 8220; Mean Girls & # 8221 ;; Grensen eksisterer. Men den grensen varierer fra person til person.

Så grensen din kan være forskjellig fra Cady Heron, som kan være forskjellig fra Queen George, og så videre.

Slik forstår du om du har overskredet grensen.

Vurder dine følelser

Fordi det som teller som & # 8220; for & # 8221; Det er redusert til det du virker for mye, det er på tide å stille inn på innsiden.

Instinktet ditt forteller deg at du gjør for mye sex? Så kan du være.

Men McDevitt sier: Hvis du tror det er for mye, ville jeg gå for å spørre deg hvem eller hva du forteller deg, du må bekymre deg for hvor mye sex [opphold].& # 8221;

Legger til: «Det er en ærlig intern følelse? Er en negativ sexutdanning som snakker? & # 8221;

Gjennomgå hvorfor

Så du bangerer som en kanin & # 8230; Fordi akkurat?

Det er mange sunne grunner til at du kan gjøre mye sex. For eksempel:

  • Ditt seksuelle ønske er høyt
  • er måten du demonstrerer kjærligheten til deg selv eller din partner
  • Bidrar til å lindre stress
  • Du prøver å bli gravid
  • Det er morsomt og bringer deg glede

Men det er også mulig å bruke sex som en form for unnvikelse.

Hvis du bruker sex for å unngå en vanskelig samtale, er det faktum at du nettopp har blitt sparket eller økonomiske problemer, du bruker sex som en håndteringsmekanisme og # 8211; Og det kan være på tide å hoppe ut av sengen.

Kontroller de fysiske bivirkningene

Det er på tide å ta en titt på brikkene dine.

Mens tonnevis av kjønn ikke forårsaker noen langvarig skade, bredere at det er noen fysiske symptomer som kan være kroppen din som forteller deg å endre størrelse.

Dette inkluderer:

  • gnir
  • smerte eller nummenhet
  • Betennelse eller hevelse
  • smerte under forholdet
  • Urinveisinfeksjon
  • strukket hals

Og hvis du har sex i stedet for lunsj, fungerer du ikke riktig mellom et spill og # 8217; andre eller velger for sex i stedet for å sove, kan du også oppleve:

  • spasmer
  • sult biter
  • svimmelhet
  • hodepine

& # 8220; Sex skal være morsomt og hyggelig, ikke forårsake fysisk skade og sier. Ikke sant!

Evaluer din holdning til sex

& # 8220; Noen ganger gjør for mye sex kan begynne å forårsake mental stress & # 8221; sier bredere.

Så hvis den enkle sexideen begynner å avsky eller sexet, begynner det samme å se ungrayed, det er på tide å få tilbake klærne dine.

Det samme gjelder hvis du har sex i par og begynner å prøve vrede eller repulsjon til din partner.

Bestemmer kostnadene

Det virker åpenbart, men når du har sex, gjør du ikke litt’andre.

Gjør vanlig sex i stedet for å betale regninger, vasker, ta en dusj eller spis?

Du er regelmessig sent for arbeidsfunksjoner, programmer med venner eller avtaler til middag fordi du har sex?

I så fall er det på tide å undersøke dine prioriteringer.

Hva du gjør hvis du ikke er D’enighet med frekvensen?

Så du vil bli utbenet av mindre & # 8230; og nå? Avhenger av det faktum at sexet ditt er en og parret aktivitet på 8217.

Hvis du er alene

Å være klar: Solo spillet er en normal og sunn del av menneskelig seksualitet.

Hvis du føler deg som deg selv på masturbating tvangs, eller hvis du berører deg forstyrrer hverdagen, er det på tide å snakke med en seksualitetspersonell.

De vil kunne hjelpe deg å forstå hvorfor du onanerer så mye og hjelper deg med å møte den underliggende årsaken.

& # 8220; Det er veldig sjeldent at folk virkelig onanerer for mye & # 8221; legger til McDevitt.

«Så det er sannsynlig at hun egentlig ikke blir for mye masturbating, men skam deg for seksualiteten din og din seksuelle nytelse. En seksualitet profesjonell kan hjelpe deg å forstå hvorfor du føler at din frekvens var et problem & # 8220;.

Hvis du har en partner (eller partner)

Hvis du føler deg ubehagelig, overveldet eller disgusted av hva du og din fløyte er utbenet, er det på tide å snakke.

Her er noen ting du kan si for å heve dette problemet:

  • Jeg likte hvor lenge vi passerer sammen, men jeg lurte på om du ville føle deg komfortabel å snakke med å passere mindre tid til å ha sex og mer tid på å koble til andre måter.
  • I det siste har vi gjort mye sex, men jeg må være ærlig: kroppen min trenger en pause! Hvordan du føler at du har mindre sex enn vi gjorde?
  • Nylig ville jeg ikke gjøre så mye sex. Du ville være tilgjengelig for å eksperimentere med andre former for intimitet?
  • Jeg føler at vi hadde sex i stedet for å møte problemet [X], og selv om jeg elsker å ha sex, vil jeg snakke om det.

Hvor mange ganger har du sex bør ikke være en og konvo.

Fordi ting som stressnivåer, narkotika, hormonelle endringer, alder og alder og # 8217; Selvtillit spiller alle en rolle i frekvensen som du vil ha sex på, det er naturlig at mengden av sex som hver av dere vil ha økt og redusere.

Hvis du finner disse vanskelige samtalene, anbefaler McDevitt å se etter en seksuell terapeut.

Og husk: du burde aldri (aldri) føle seg tvunget til å ha sex. Så hvis denne samtalen gjør at du føler deg drevet for å ha samme mengde sex, eller på annen måte usikker, uhørt eller ikke klar til å respektere, er dette en grunn til å kansellere forholdet.

Bunnlinjen

Til slutt, hva teller som & # 8220; for sex & # 8221; Det avhenger av dine individuelle behov, ønsker, forpliktelser og kropp.

Uansett det faktum at sex er med en partner eller med deg selv, hvis du føler at du er for mye, er det viktig at du refererer til hvor du føler den følelsen og tar skritt for å gå tilbake til en frekvens som du føler deg trygge på.

Gabrielle Kassel er en forfatter av sex og velvære basert i New York og Crossfit Level 1 Trainer. Det har blitt en tempo person, testet over 200 vibratorer og spist, full og børstet med kull, alt i navnet på journalistikken. På fritiden kan du finne lesebøker om selvhjelp og rosa romaner, trykk på en benk eller poledans. Følg den opp Instagram.