Incline Masturbation: Effekter på & # 039; orgasme? Risiko for erektil dysfunksjon

COS’er den skrånende onani?

Hellingsmasturbasjonen er sjelden. Mest helling masturbation rapporter fokuserer på menn eller personer med penis.

Denne typen onani oppstår når du slår med forsiden ned på brystet og du onanerer. Du kan skyve penis mot en madrass, en pute eller etasje. Du kan også koppe penis og testiklene og sette dem i hendene dine.

Noen Forskning tyder på at hyppig utsatt onani kan føre til seksuelle dysfunksjoner og andre komplikasjoner. Når dette skjer, er det kjent som traumatisk masturbatory syndrom.

Fortsett å lese for å lære mer om hvordan utsatt onani kan påvirke kroppen din, og om nødvendig, hvordan man trener en mer naturlig teknikk.

Hvordan den utsatte onani kan påvirke følelsen?

Stillingen med forsiden ned den utsatte onani utøver et stort press på penis. Selv trykk de viktige nervene som er på foten av penis.

Dette trykket er ofte mer intenst enn følelser testet under sex med partner eller ansikt onani opp. Ofte masturbating på denne måten kan redusere effekten av andre følelser.

Dette kan gjøre sex og typisk masturbation mindre behagelig. Når du ikke kan nå trykknivået eller følelsen du forventer for orgasmen, kan du oppdage at du ikke klarer å nå orgasmen på annen måte.

Hvordan kan utsatt onani påvirke seksuell funksjon?

Hyppig utsatt masturbation kan dumme kroppen din alle’spenning og glede. For eksempel kan du oppdage at du ikke kan få eller beholde en & # 8217;. Dette kan skje under forprelitarier, oralsex eller penetrativ sex.

Til slutt kan hyppig utsatt onani forårsake en fullstendig manglende evne til å nå orgasme fra andre former for sex og onani. Det er også mulig en forsinket orgasme. Dette skjer når det bruker mye lenger for å nå orgasmen til hvor mye du vil, eller du bør forvente. Andre seksuelle dysfunksjoner kan også forekomme.

Mentale og følelsesmessige elementer kan påvirke seksuell funksjon, så vel som på din evne til å ha en orgasme. Hvis du noen ganger ikke er i stand til å få en «8217, ereksjon eller orgasme, kan du begynne å bekymre deg for dine ferdigheter i fremtiden. Dette kan påvirke ytelsen og kan føre til større dysfunksjon.

Og hvis du ikke hadde en penis?

Selv om de fleste tilbøyelige onani-rapporter refererer til peni, er vaginal masturbation eller klitoris helling også mulig.

Også denne typen hellingsmasturbation kan ha negative effekter. L’Trykkøkning på klitoris kan gjøre følelsene til vaginal eller oralsex mindre behagelig. Du kan også finne ut at trykket i stimuleringen av hånden ikke er nok til å nå orgasmen.

Incline Masturbation kan være vanligere hos mennesker med penis fordi kjønnsorganene hovedsakelig finnes alle i kroppen. Dette gjør det lettere å manipulere utsatt stilling. Denne forskjellen i # 8217; anatomi kunne forklare hvorfor mindre kvinner rapporterer problemer med denne typen onani.

Tegn på at tilbøyelig onani kan påvirke din seksuelle helse

Det er ikke klart at utsatt onani er ansvarlig for seksuelle helseproblemer. Seksuelle funksjonsproblemer kan oppstå, uavhengig av hvilken type onani du foretrekker.

Noen rapporter tyder imidlertid på at utsatt masturbation kan påvirke din seksuelle helse. Dette kan være spesielt sant hos folk som ofte onanerer på denne måten.

Dessverre er det svært få undersøkelser for tilbøyelig masturbation. De fleste studier er basert på anekdotiske relasjoner.

Incline Masturbation kan påvirke din seksuelle helse hvis:

  • Jeg kan ikke nå’orgasme på noen annen måte. Hvis du bare kan nå orgasmen med denne typen onani, kan du konsultere legen din eller sexterapeut. Typisk onani bør være mulig i forskjellige stillinger.
  • Unngå andre seksuelle aktiviteter. Hvis du unngår relasjoner eller andre seksuelle aktiviteter, kan helling onani ha innvirkning på din seksuelle helse. En sunn seksuell funksjon inkluderer generelt flere aktiviteter.
  • Jeg kan ikke beholde & # 8217;. Vanskeligheten å få eller beholde en’ereksjon er alltid en bekymring. Utsatt masturbation kan påvirke din evne til å få eller holde seg vanskelig.
  • Opplev den forsinkede orgasmen. Hvis vaginal, anal eller oralsex ikke tar deg til # 8217; orgasme i samme tid på den skrånende masturbasjonen, og du forårsaker at du angst angst, kan det være et problem. Tap av følsomhet knyttet til hyppig utsatt masturbation kan gjøre det vanskeligste orgasmen.

Hva kan du gjøre

Hvis du ofte masturerer deg mens du ligger ned, og du har tvil om din seksuelle helse, snakk med legen din. Kan være i stand til å jobbe med deg direkte eller lede deg til en sexterapeut.

Sammen kan du og din leverandør utvikle en serviceplan for å redusere risikoen for komplikasjoner. Din serviceplan kan inneholde følgende trinn:

1. Avstå fra denne typen onani

Gå til kaldt kalkun og slutte å masturbating helt i en periode. En uke er en minimumsanbefaling. Du vil kanskje sikte i tre uker eller mer.

Denne & # 8220; pause & # 8221; kan hjelpe deg med å gjenopprette dine forventninger på følelsene. Kan hjelpe deg med å gjenopprette dem til et mer normalt nivå. Dette kan bidra til å gjøre typisk onani morsommere, så vel som andre typer seksuell aktivitet.

2. Redusere den generelle frekvensen av onani

I et forhold, De som rapporterte en seksuell dysfunksjon, har onanert hver dag i mange år. Gjentatt og hyppig onani kan gjøre deg mindre følsom. Abrere eller redusere antall ganger du onanerer hver uke, kan bidra til å forbedre seksuell funksjon.

Hvis du for øyeblikket onanerer hver dag, størrelse ikke mer enn to eller tre ganger i uken. Sjeldnere kan det være nyttig når man begynner å bryte vanen.

Reduser frekvensen som du onanerer på, kan også bidra til å bygge seksuell spenning, noe som kan føre til større tilfredshet senere.

Etter to eller tre måneder kan du øke frekvensen hvis du ønsker det. Denne praksisen starter imidlertid igjen hvis du finner deg selv tilbake til tilbøyelig masturbation.

3. Når du onanerer, varierer teknikken for å konkludere kroppen din til å svare på andre typer stimuleringer

Du kan ombygge kroppen din for å svare på andre former for stimulering og onani. Du vil kanskje ha oss litt & # 8216; av tid, men det vil være verdt det hvis du kan redusere risikoen for potensielle komplikasjoner.

Prøv ansiktet onani opp i hånden din. Dette er en veldig typisk beliggenhet for onani. Hvis du foretrekker thrust-handlingen, kan du flytte hoftene slik at penis beveger seg inne og ut av hånden din i stedet for å flytte hånden din.

Du kan også utforske med en vibrator. Denne metoden kan tilby flere følelser av en hånd. Prøv å onanere med et smøremiddel eller ikke bruke en hvis du gjør det normalt.

L’Målet med denne strategien er å hindre at kroppen din blir vant til en «8217; andre onani teknikk. Som en bonus kan du ende opp med å finne forskjellige måter du liker å onanere, noe som kan gjøre det lettere å slutte å masturbating utsatt.

Hva er perspektivet?

Masturbation er en’vane som kommer fra repetisjon. Onani er også en sunn, hyggelig og morsom del av seksualitet. Hvis du får et problem, kan du finne måter å rette opp og utvikle et sunnere forhold til denne aktiviteten.

Hvis du har en partner, og du bekymrer deg for virkningen som denne prosessen kunne ha på’intimitet, er nøkkelen åpen. Snakk med din partner av din bekymring. Uttrykk for hvordan du føler og hvordan ser du etter hjelp. Du og din partner kan være i stand til å jobbe sammen for å finne forskjellige teknikker som setter deg rolig.

Du kan slutte å bruke utsatt onani og finne andre teknikker: det krever bare tid og engasjement. Vær tålmodig med deg selv og hold en kommunikasjonslinje åpen med legen din om fremdriften din.