Ideer for vekttap utfordring: for arbeidsplassen

Camaratisco som tilbys av arbeidsplassen din, kan motiveres. Arbeide sammen med en gruppe individer mot et felles mål inspirerer, det gir makt og fremmer ansvaret. Hvis du ønsker å gå ned i vekt, organisere en utfordring med kollegaene dine, kan hjelpe deg med å holde motivert.

Opplæring i gruppen tilbyr en rekke fordeler du kan miste hvis du trener deg selv, ifølge American College of Sports medisin. Når du er i en gruppe atmosfære for en vekttap utfordring, kan du forvente å oppleve disse fordelene:

  • Eksponering for et sosialt og morsomt miljø
  • Ansvar for deltakelse i & # 8217; trening
  • Treningsøkter som ikke krever noen tidligere kunnskaper eller erfaring med øvelsen
  • Mindre kjedsomhet med en øvelsesrutine

Hvordan å miste vekt trygt

Det er viktig å huske at helse skal være din første prioritet og i din bedrift. Du bør teste deg, men ikke til skade for ditt fysiske, følelsesmessige og psykologiske velvære.

Vekttap bør være et resultat av en «8217; sunnere kraft og bedre treningsvaner. Unngå å vedta en mentalitet av deprivasjon. Å spise en rekke sunne matvarer er mye bedre for deg enn å frata deg. Minimere tomme kalorier og junk food vil tillate deg å se resultater raskere og vil hjelpe deg med å holde langsiktige endringer.

Det er viktig å sørge for at du gir kroppen din tid til å hvile og helbrede mellom trening. Gi deg selv minst en dag i uken for å slappe av uten å gjøre intens trening. Uten hvile, vil tankene dine og kroppen din gå inn i lagringsmodus. Du vil se platået i resultatene. Du kan unngå at den sover nok og inkorporerer en fridag i uken.

Å spise nok protein er viktig for kroppens evne til å gjenopprette, vokse og vedlikeholde magert masse. Prøv å ta 1 gram protein for pounds av kroppsvekt hver dag, fordelt om dagen (ca 20-30 gram med måltider og selv etter styrkeøvelser).

Hold balansert L & # 8217; makronæringsutvikling ved å spise et sunt forhold mellom karbohydrater, fett og proteiner til hvert måltid vil også hjelpe deg med å oppnå dine vekttapsmål.

Utfordre ideer for vekttap på arbeidsplassen

Med tanke på disse opplærings- og diettforslagene, er det flere måter å lansere direkte til en utfordring med kollegaene dine. Bruk disse ideene som inspirasjon til å skape en utfordring som motiverer gruppen din.

1. Kjørelengde

En måte å skape en utfordring på arbeidsplassen med kollegaene dine, er å velge en bestemt kjørelengde. Velg en bestemt tidsperiode og gjør utfordringen til å erobre den faktiske kjørelengde innen denne tiden. For eksempel kan hver enkelt enkelt bli instruert til å gå eller løpe for totalt 40 miles per uke. Du kan øke konkurransen, slik at arbeidstakerens ytelse trukket tallene. Med andre ord, kan du endre dette scenariet som gjør det konkurransedyktig. L & # 8217; Individuell innspilling Det største antall miles vinner.

2. Kroppslig skanning

I en utfordring med kroppsskanning har hver enkelt kroppsammensetning dokumentert før og etter konkurransen. En typisk kroppsskanning inkluderer en prosentandel av kroppsfett, beregningen av # 8217; IMC, måling av kropps- og vektmåling og måling av kroppens punkter der en holder mer masse (mage, hofter, lår osv.). På slutten av en viss tidsperiode sammenlignes resultatene. En vinner er bestemt basert på den generelle transformasjonen.

3. Treningsregister

Hold treningslogger er en enkel måte å oppmuntre til en gruppe kolleger til å bli mer aktive. Det er en flott utfordring for arbeidsplassen for de som for tiden er i dårlig stand eller er relativt inaktive. L & # 8217; ideen er rett og slett å komme opp og flytte hver dag og overvåke fremdriften din. Dette er en mindre skremmende oppgave enn å forsøke å erobre 50 miles per uke. Det er perfekt for nybegynnere.

4. Hodet til hodet

En måte å aktivere konkurransedyktig ånd i en gruppe er å skape en turnering. I flere uker er flere treningsøkter fullført der folk er paret på … en mot den andre. Personen som fullfører treningen med en raskere tid passerer til neste runde. L & # 8217; End-headed Workout bestemmer vinneren.

5. Referanse treningsøkter

Referanser er satt for de samme treningsøktene som utføres i uker eller måneder unna. De er designet for å overvåke fremdriften og hjelpe deg med å måle veksten din. For eksempel utfører gruppen en bestemt opplæring 1. januar, da dokumenterer som hver enkelt ender. Så 1. februar, din gruppe utfører samme treningsøkt og sammenligner resultatene med 1. januar trening. For å bestemme en vinner i dette scenariet, blir resultatene sammenlignet og evaluert for å forstå hvem som gjorde det største antallet fremgang i en måned.

Kommende trinn

Når du organiserer en utfordring for vekttap, er det viktig å ikke overse selvtillit. I et miljø hvor spenninger kan øke, bør arbeidsgruppen forbli fokusert på det faktum at fremgang (selv i små trinn) er det viktigste målet.

Del på Pinterest