Ferieopplæring hjemme

I løpet av ferien er det enda vanskeligere enn vanlig å finne tid til å gå på treningsstudioet. Mellom shopping og le & # 8217; underholdning av familie besøkende, kan du føle at du har tid til å trene.

Men med gode festlige måltider i nær fremtid, er ferien ikke på tide å skimp på fitness. Arbeider hjemme med disse enkle teknikkene, kan du spare tid og holde seg i form for hele sesongen:

Gå opp

Når ferien er i full gang, kan du være aktiv med det som er rett rundt deg hjemme. Hvis du har trappene hjemme, eller til og med noen få skritt opp til inngangsdøren, hvorfor ikke bruke dem til å gjøre noen lette kardioøvelser? Sett kjøkkenutløseren i 10 minutter og gå med forsiktighet opp og ned trappen til timeren slås av. Du kan til og med gjøre flere ting mens du trener ved å snakke med telefonen eller lytte til spor for å planlegge ferielisten.

Enkel motstandsøvelser

Du trenger ikke et vekterom for å forplikte deg i enkle styrkeøvelser og motstandsøvelser. Du kan bidra til å holde styrken din, tone musklene dine og forhindre skader ved å utføre noen enkle motstandsøvelser fra hjemmet ditt:

  • Flexions i stuen: ligge på magen ned på teppet eller på gulvet, holder hender plassert på bakken like utenfor skulderbredden. Forlenge armene til en push-up mens du trykker på lårene og overkroppen fra gulvet. Hold stillingen i noen sekunder, og senk tilbake til bakken, og hold kontroll over stillingen din. Gjenta 10 ganger, så hvil i et minutt før du kjører A & # 8217; andre serier.
  • Kjøretøyløfting i hjemmelaget stil. Hold deg nær en vegg, hold føttene i nærheten. Så bøy venstre ben, heve venstre fot fra bakken. Jeg bidrar til høyre kalv og kommer til toppen av høyre fot, løfter den rette hælen så høyt som mulig fra bakken uten å belaste deg selv. Hold hendene i kontakt med veggen for å opprettholde balansen før langsomt senke høyre hæl. Gjenta # 8217; øvelsen 10 ganger, så endre benet.

Grunnleggende strekk

Ikke glem strekningen for å fullføre kardio og styrke innsatsen. Stretching kan forbedre blodstrømmen, og unngå musklene stiver for mye under feriepreparater og bidra til å redusere spenning og stress. Det er lett å presse i noen grunnleggende funksjoner selv i de mest utfordrende periodene i denne sesongen som viser seg noen hjemmefra:

  • Stol som strekker seg. Å forlenge hofter, bena og nakken, gå til kjøkkenbordet og plassere den rette hælen på en stol, foran deg, og hold begge bena rett. Ta et dypt pust og øker begge armene over hodet. Exhales mens du strekker seg fremover på høyre ben utvidet: Hvis du kan nå det, klamrer du på baksiden av stolen. Så dypt inspirerer dypt og vender tilbake til en oppreist stilling. Endre ben, deretter gjenta L & # 8217; strekking.
  • Bøying fremover: For å strekke skuldrene, bak og bakre muskler i låret, kan du prøve en enkel serie bøyning fremover. Bare sitte på gulvet, hold den overkroppen rett og høy. Med ben som strekkes foran deg, pust ut og brettet fra hoftene, strekker den overkroppen fremover på bena. Strukket frem og komfortabelt: Hvis du ikke kan nå føttene dine, kan du plassere hendene langs sidene dine. Hold strekningen i 30 sekunder, fortsetter å puste normalt. Deretter puster du, går tilbake til startposisjonen. Gjenta denne delen som ønsket.

Healthahead Tips: Ingen handling er for liten

I dagene når du tror at du ikke kan legge til en & # 8217; andre & # 8220; Hva skal jeg gjøre & # 8221; til listen din, kan du fortsatt finne måter å sette inn L & # 8217; fysisk aktivitet i programmet ditt. Prøv å integrere en ekstra bevegelse i ferien planlegging, hvordan du gjør litt mer tur til kjøpesenteret mens du handler eller parkere videre fra reisemålet ditt for å legge til ekstra tid til fots. Til tross for hustle-oppstyret, med litt & # 8216; av tålmodighet og kreativitet, kan du være aktiv og sunn denne sesongen.