En 7-dagers treningsutfordring som noen kan gjøre. Ingen unnskyldninger.

Med alle disse tingene & # 8220; forberedt på kroppen din fra Summer Bikini & # 8221; Pågår, ønsket jeg å prøve min treningsutfordring. Men dette er annerledes, dette er mulig.

Vi har alle et ganske gal liv, men jeg ønsket å skape noe som folk kan sørge for at treningsøktene deres er litt / # 8216; bedre. Sammen med den positive bevegelsen av kroppen, ønsket jeg å understreke hvor viktig det er å elske deg selv i huden der du er akkurat nå. (Og slutte å bruke begrepet & # 8220; Bikini Body & # 8221, allerede er vi!)

Trening og å spise godt betyr ikke bare å prøve å gå ned i vekt eller vises på en bestemt måte. Det handler om å endre din livsstil på en måte som gjør deg til en person mentalt og fysisk sterkere. Det er klarert og la din indre skjønnhet ta overhånden. Jeg samlet en’treningsaktivitet for hver dag i uken med deilige matstips for å holde seg frisk. Ingen av disse krever et treningsstudio og kan gjøres hjemme eller i en nærliggende park. Ikke glem å strekke før og etter treningsøktene!

søndag

Søndag er ikke dagen for å presse deg til # 8217; utmattelse, men det er fortsatt viktig å skyve blodet og flytte musklene. I dag er starten på hele uken.

  • Din trening: gå 10 minutter, løp 5 minutter, gå 10 minutter.
  • Matprogrammet ditt: Spise hvordan du vanligvis gjør i dag, men spis en kopp frukt før hvert måltid.

mandag

Nå som du returnerte til arbeidsuke, er det på tide å gjøre det seriøst med treningen din. Alle prøver alltid å hoppe på mandagens treningsøkter fordi de er slitne, men det er derfor du bør streve for å trene enda mer.

  • Din trening: 45 Jumping Jack, 2 minutter pause, 15 crunches, 25 sekunders plank. Gjenta 2 eller 3 ganger.
  • Matprogrammet ditt: Til lunsj, erstatt ditt måltid med A’rikelig salat. Legg til mange grønnsaker.

tirsdag

Kroppen din skal være litt, mer vant til de små justeringer du har gjort så langt. Nøkkelen er å skyve litt og mer hver gang.

  • Din trening: gå 5 minutter, løp 10 minutter, gå 10 minutter.
  • Matprogrammet ditt: Til frokost begynner dagen med mysli løs i en bolle, bananuttak og blåbær og sesong med honning. Ikke bare denne kombinasjonen fyller, men det er også en deilig måte å starte dagen på og en av mine favorittmatmåltider.

onsdag

Det er halvparten av uken, og du har vært på den sunne rutinen, så du bør høre en glød. I dag er den rette dagen for å gjøre en veldig morsom trening.

  • Din trening: Spill et basketballspill, fotball eller en annen sport for en’nå. Velg sport eller # 8217; aktivitet der du vil leve den beste svette økten, og du vil ha det gøy mer.
  • Matprogrammet ditt: Etter treningen, sannsynligvis vil du være sulten. Jeg foreslår at du spiser en middagspakke. Det vil være en deilig og sunn måte å fylle på magen og er lett å kjøpe eller forberede! Bruk en hvete eller spinat tortilla.

Torsdag

Mot slutten av uken, yay! I dag er det på tide å gå tilbake til rutinen.

  • Din treningsøkt: 15 Burpees, 1 minutt pause, 30 crunches, 15 push-ups, 40 hopping jack. Gjenta 2 eller 3 ganger.
  • Matprogrammet ditt: For en matbit blir det kreativt og forbereder et smoothie av ditt valg med dine favoritt ingredienser.

fredag

Du er nesten på slutten av dette treningsprogrammet, men også i helgen! Jeg anbefaler deg å gjøre denne treningen om morgenen før jeg starter dagen. C’Det er en sjanse for at du ikke vil trene på fredag ​​kveld.

  • Din trening: går 3 minutter, løp 10 minutter, gå 3 minutter, løp 5 minutter.
  • Matprogrammet ditt: Prøv å forberede alle måltidene dine på forhånd i dag, så du vet hva du spiser er sunt, og du vil spise godt.

lørdag

L’Siste dag, men ikke mindre viktig! L’Dagens trening vil konkludere med uken med banget!

  • Din trening: 10 push-ups, 15 crunches og 20 squats med hopp. Gjenta 5 eller 6 ganger.
  • Matprogrammet ditt: Prøv å spise super rent i dag i dag. Skriv inn det lokale bøndene markedet og finn ferske produkter å bruke. Dagens snacks bør inkludere grønnsaker som gulrøtter og mais.

Og’du gjorde det! Daties et klapp på skulderen hvis du har passert uken. Vi trenger forpliktelse til å tilfredsstille enhver form for treningsutfordring. Nøkkelen er å gjøre det morsomt og gjennomførbart. Gi meg beskjed i kommentarer Hvordan din treningsutfordring i en uke gikk. Hva gikk bra? Hva har ikke gjort? Og som du tilpasser og tester deg neste uke?

Denne artikkelen har blitt publisert opprinnelig Brown Girl Magazine.

Anagha Kikkeri er en 17 år gammel jente fra Dallas, i Texas. Er en «8217; politisk aktivist som omhandler hovedsakelig å rette opp misbruk av likestilling og menneskerettigheter. På fritiden liker han å spille planen, frivillig og tilbringe tid med familien sin.