Armhulefettøvelser: Sunn måter å tonisere seg selv

Hvis du har fettet av armhulene, er det sannsynligvis et fryktet aspekt av din generelle kroppsbygning.

Selv noen av de mest aktive og ernæringsmessige dedikerte menneskene opplever fett i denne regionen, som er sta og tilsynelatende evig. Kvinner, spesielt, kan ha problemer med dette området på grunn av brystvevet i denne regionen.

Når det er sagt, kan du minimere mengden kroppsfett som akkumuleres i det området ved hjelp av A’effektive treningsrutiner med vekter og en balansert ernæringsmessig tilnærming.

Når det gjelder trening og trening og # 8217; Øvelse, husk at ingen C’Det er modus for & # 8220; Redusere poeng & # 8221; bare ett & # 8217;. Men togmuskler i # 8217; området du vil målrette, skuldre og bryst i dette tilfellet, kan hjelpe Tonify Quest’område mens du arbeider for å redusere total kroppsfett.

1. Mind tilkobling og kropp

Vedta denne tilnærmingen til å miste fett under armhulene kan hjelpe deg både i dine fysiske mål og forbedre ditt generelle trivsel.

Trinnene du forplikter til å gjøre kroppen din mer slankere og sunnere vil ha en positiv innvirkning på # 8217; stolthet du har i deg selv, bildet av kroppen din, din mentalitet og din entusiasme for livet. Husk at ditt sinn og kroppen din er nært forbundet.

2. Muskel brenner mer fett

Begrunnelsen ved foten av vektløfting for å miste armpittenees fett er enkelt: Når C’Det er flere muskler, mer energi brukes og flere kalorier blir brent.

Derfor vil økende muskelmasse hjelpe deg med å oppnå dine treningsmål hvis du prøver å øke tettheten, ikke størrelse, muskler i det området. Du kan ikke velge hvor kroppen din mister fett, men du kan oppmuntre kroppen til å vises mer tonic i et bestemt område gjennom motstandsøkningen.

Når kroppen din endres, vil du sannsynligvis legge merke til at mens den magre massen brenner mer energi, tar over plass. Hvis du løfter vekter for å øke den totale massen, kan størrelsene på kjolen din og buksene dine krympe, mens skalaen kan øke.

Ikke la deg fikse deg på hva skalaen leser, av denne grunn. Vær oppmerksom på energien du tjener og hvor mye du føler forynget mens du mister pounds av fett. Den følelsen alene vil kreve din forpliktelse til prosessen.

3. Ernæring er nøkkelen

Det er også grunnleggende for ikke å overse kostholdet ditt underveis. En overveldende del av vektstyring og kroppsfett reduksjon bestemmes av hvordan du nøtter kroppen din på. Når det gjelder kosttilskudd, må du huske disse forslagene for å opprettholde et rent og balansert kosthold:

  • Hold dine balansert måltider. Dette betyr at du sørger for at du spiser en del av ubehandlede integrerte karbohydrater, sunne fettstoffer og magert proteiner til hvert måltid.
  • Ingen presis måling er nødvendig. Hold rimelige porsjoner og vær oppmerksom på når du er full. Spis sakte og ikke rengjør parabolen hvis du ikke er kjent, vil hjelpe deg med å komme inn i harmoni med magen din.
  • Drikk vann under måltider. Vil få deg til å føle deg falsk med mindre mat i magen.
  • Begrense sukker.
  • Spiser lite jobbet mat. Fyll ut frisk og integrert mat som grønnsaker og magert proteiner.

4. Tett muskelmasse = høyere metabolisme

Sekund Mayo Clinic, Kroppene til folket som har flere muskler brenner mer kalorier, selv i ro.

Fordi etableringen av et kaloriunderskudd (brenner mer energi enn det som er angitt), er grunnleggende for vekttap, er dette viktig. Dette er også grunnen til at vekt trening er den rette tilnærmingen til å brenne armhulen.

L’Motstandstrening, i alle sine forskjellige former, er absolutt viktig hvis du prøver å bli en slank versjon av deg selv. L’Kardiovaskulær trening brenner kalorier, som også kan hjelpe med vekttap. L’Opplæring med høy intensitetsintervaller gir et ytterligere skritt fremover, og øker antall kalorier brent selv etter øvelsen, og øker evnen til å brenne kroppens fett for å eliminere overflødig fett. Denne treningsmetoden vil gi deg de ønskede resultatene. Det vil tillate deg å tonisere deg og la muskulaturen bli den viktigste hendelsen.

5. Øvelser for å konsentrere seg om

Å finne en rekke øvelser som kan hjelpe deg med å nå dine mål, bør ikke være en komplisert algoritme av prosenter og hjertefrekvensutskrifter. Prøv disse øvelsene hjemme eller på kontoret for å tonere deg om et øyeblikk.

Armhevninger

Flexures er en utmerket, enkel, prøvd og sann øvelse som kan gjøres praktisk talt overalt.

Utstyr kreves: Ingen

Treningsmuskler: Push-ups vil fungere skuldre, bryst og øvre rygg.

  • Start i en plankposisjon, med din horisontale kropp, holdt opp med fingrene og palmer.
  • Med en kontrollert bevegelse, bøy albuene og senket til bakken slik at brystet berører.
  • Diskuide veilede vekten din gjennom hendene for å skyve kroppen din tilbake i en plankposisjon.
  • Dette komplette 1 repetisjonen.
  • Kjør 3 serier fra 10 pushups.
  • Dette trekket kan utføres av knærne for å redusere vanskeligheten.
  • Ta det til neste nivå

    Hvis du enkelt kan gjøre 10 push-ups på tærne, bør du vurdere å øke utfordringen.

  • Start i plankposisjonen, men med føttene hevet på en gjenstand som en benk.
  • Kjør pushup som beskrevet ovenfor.
  • Kjør 3 serier fra 5.
  • Plank skulder kraner

    Feilene på skuldrene på planken er en utmerket øvelse for å tone området i armhulen mens du arbeider med stabilitet og # 8217; kjernebalanse.

    Utstyr kreves: Ingen

    Stressede muskler: Kranene på skuldrene på planken er rettet mot skuldre, bryst og buk.

  • Start i en plankposisjon (ligner på # 8217; start av en pushup). Hold kroppen opp med fingrene og håndflatene, og hold kroppen parallelt med bakken.
  • Mens du opprettholder en sterk kjerne, ta høyre hånd og berør venstre skulder med fingertuppene.
  • Returner høyre håndflaten til bakken og kjør den samme bevegelsen med venstre arm.
  • Slå vekselvis på hver skulder mens du opprettholder plankens posisjon.
  • Kjør 3 serier på 30 skudd (15 på hver arm).
  • Ta bort

    Vender mot det obstinære fettet av armhulen er en tilsynelatende skremmende oppgave. Men med sinnet fullt av kunnskap som trengs for å bevege seg fremover, vil du være mer forberedt på å nå dine mål.

    L’Implementering av disse strategiene er noe som individer i alle aldre kan gjøre og kan gjøres veldig enkelt. Uten l’Request utstyr, L’Den eneste virkelige monetære engasjementet dette vil være din sunne handleliste.

    For å maksimere resultatene så snart som mulig, prøv å utføre disse øvelsene minst fem dager i uken. Det er imidlertid viktig å holde seg engasjert i kosthold syv dager i uken. Du kan gi deg noen måltider for å gi deg luksus, men sørg for at du drikker mye vann og spiser som en rimelig måte mulig.

    Ernæring er viktig for tapet av fett så mye som øvelsen.

    Del på Pinterest