9 måter å forbedre seksuell ytelse

Forbedrer mannlig seksuell ytelse

Hvis du prøver å holde & # 8217; seksuell aktivitet i seng hele natten, er du ikke alene.

Mange menn ser etter måter å forbedre sin seksuelle ytelse. Dette kan inkludere forbedring av eksisterende problemer eller søke etter nye måter å holde partneren din lykkelig.

Det er mange mannlige oppgraderingspiller på markedet, men det er mange enkle måter å holde seg mer natrium og vare lenger uten å måtte besøke apoteket.

Husk at penis fungerer på blodtrykk og sørg for at sirkulasjonssystemet fungerer best. I utgangspunktet er det bra for hjertet ditt bra for din seksuelle helse.

Fortsett å lese for å finne andre enkle måter å forbedre din seksuelle ytelse.

1. Hold deg aktiv

En av de beste måtene å forbedre helsen din er kardiovaskulær trening. Sex kan øke hjertefrekvensen, men l & # 8217; Regular trening kan hjelpe din seksuelle ytelse samtidig som hjertet ditt i form opprettholdes i form.

Tretti minutter en dag med trening, hvordan å løpe og svømme, kan gjøre mirakler for å øke din libido.

2. Spiser disse fruktene og grønnsakene

Noen matvarer kan også hjelpe deg med å øke blodstrømmen. De inkluderer:

  • Løk og hvitløk. Disse matvarene kan ikke være bra for pusten din, men kan hjelpe blodet ditt.
  • Bananer. Denne pulverrike frukten kan bidra til å senke blodtrykket, noe som kan dra nytte av viktige seksuelle deler og øke seksuell ytelse.
  • Peppers og paprika. Naturlig krydret mat hjelper blodstrømmen ved å redusere hypertensjon og # 8217; betennelse.

3. Spis disse kjøttene og andre matvarer

Her er noen andre matvarer som kan hjelpe deg med å få en bedre blodstrøm:

  • Omega-3 fettsyrer. Denne typen fett øker blodstrømmen. Du kan finne den i laks, tunfisk, avokado og olje d & # 8217; oliven.
  • Vitamin B-1. Dette vitaminet bidrar til å signalere i nervesystemet ditt for å bevege seg raskere, inkludert signaler fra hjernen din til penis. Det er i svinekjøtt, i peanøtter og bønner.
  • Egg. Høyt innhold av andre B-vitaminer, egg bidrar til å balansere hormonelle nivåer. Dette kan redusere stress som ofte hemmer ereksjonen.

4. Redusere stress

Stress kan påvirke alle områder av helsen din, inkludert din libido.

Stress øker hjertefrekvensen (i negativ forstand) og øker blodtrykket. Både skade ønske og seksuell ytelse.

Psykologisk stress kan også påvirke oppnåelsen av A & # 8217; ereksjon eller oppnåelse av en orgasme.

L & # 8217; Øvelse er en fin måte å redusere stress og forbedre helsen din.

Å snakke med din partner av stresset ditt kan også roe ned, styrke forholdet ditt på samme tid.

Stress kan også utløse dårlige vaner, for eksempel røyking eller alkoholforbruk, som kan skade din seksuelle ytelse.

5. Eliminere dårlige vaner

Det du stoler på for å slappe av, hvordan å røyke og forbruke alkohol, kan også påvirke seksuell ytelse.

Mens studier tyder på at litt og # 8216; rødvin kan forbedre sirkulasjonen, kan for alkohol ha negative effekter.

Stimulansene krympet blodkarene og var forbundet med den maktløshet;. Redusere eller slutte å røyke er en av de første trinnene for å forbedre ytelsen.

Bytt dårlige vaner med andre sunne, hvordan du trener og spiser godt, kan bidra til å forbedre seksuell helse.

6. Ta en PO & # 8216;

Sollys forstyrrer produksjonen av melatonin av kroppen. Dette hormonet hjelper oss å sove, men også beroliger våre seksuelle impulser. Mindre melatonin betyr potensialet for mer seksuell lyst.

Gå ut og la solen slå huden kan bidra til å vekke seksuell lyst, spesielt i vintermånedene når kroppen produserer mer melatonin.

7. Onanere for å forbedre levetiden

Hvis du ikke motstår så mye du vil i seng, kan du trenge litt og # 8216;. Mens sex er den beste måten å trene for sex, kan onani også hjelpe deg med å forbedre levetiden din.

Men måten du onanerer på, kunne ha skadelige effekter. Hvis du skynder deg, kan du utilsiktet redusere tiden du bruker med partneren din. Hemmeligheten er å gjøre det sist, akkurat som du vil når du ikke er alene.

8. Vær oppmerksom på partneren din

Sex er ikke en enveis gate. Vær særlig oppmerksom på partnerens ønsker, gjør ikke bare sex hyggelig for dem, men kan også hjelpe deg med å opphisse deg eller senke. Snakk om det på forhånd kan hjelpe deg med å lindre noen forlegenhet hvis du må senke under et varmt øyeblikk.

Alternativ rytme eller fokus på partneren din mens du pause kan gjøre & # 8217, morsommere opplevelse for begge.

9. Få ytterligere hjelp hvis du trenger det

Hvis du lider av erektil dysfunksjon, Peyronie sykdom eller andre diagnostiserte lidelser, kan du trenge medisinsk behandling. Ikke nøl med å snakke med legen din om hvordan du kan forbedre din seksuelle ytelse.

Det er aldri en dårlig beslutning om å trene, spise godt og nyt ditt sexliv.