8 enkle måter å slå på frokosten med ingefær

Selv om frokost er det viktigste måltidet på dagen, kan det noen ganger bli litt & # 8216; repeterende og kjedelig. Med mindre du har ingefær.

Denne allsidige Superfood er vert for en myriade av helsemessige fordeler, fra behandling kvalme redusere muskelsmerter. Men det som gjør det virkelig super? Det er lettere å stole på noen annen superimentasjon og kan lett legges til et hvilket som helst dagsmåltid.

Enten du vil skjule krydret fotball med kremaktig smør eller la deg slå på sansene dine først mens du drikker kaffen din, kan ingefæren bringe overraskende og unike smaker på morgenen din. Her er åtte måter å samle ingefær helsemessige fordeler i frokosten din.

1. Rapviva din krus av morgenkaffe

Kaffe og ingefær Lag et kraftig par som kjemper frie radikaler, spesielt fordi kaffe er en av de største kildene til antioksidanter i verden. For å få morgenen Superfood, legger du bare bakken ingefær til Java (opptil 1 teskje per kopp), eller prøv å forberede Yemeni-drikken å se. Denne tradisjonelle Midtøsten Ginger-kaffen er ikke bare krydret og deilig, men kan også hjelpe fordøyelsen.

2. Ingefærte for din daglige dose av vitamin C.

Ginger te er en populær drink for å varme kalde vintre. Ikke bare er det varmt og trøstende, men kan Hjelper rolig En mage opp ned. En kopp av denne krydret te om morgenen vil være spesielt nyttig for å lindre kvalme, bevegelses- eller morgenkvalme indusert av graviditet.

Du kan enkelt forberede ingefærteen din hjemme grating av ingefærroten og forlate den for å filtrere den i kokende vann i 10 minutter. Legg til sukkeret for å smake på. Eller finn ingefærte i Butikker.

3. Spred på informasjonskapsler En sprut av ingefær syltetøy

Del på Pinterest

Håndholdtene leveres ofte med fruktstopp, men du har noen gang prøvd ingefær syltetøy? Kan ikke være den sunnere, men sikkert er det en «8217; mer sunt alternativ. At du er kjøpe den o Lag din egen (bruk denne utrolig enkle oppskriften Wendolonia), en sprinkling av ingefær syltetøy er deilig på toast eller kjeks.

For alle som ønsker en trøstende bit av den klassiske PB&J, test en unik variasjon av peanøttsmør og ingefær syltetøy.

Tips for profesjonelle: For personer med lavt sukker, kan du også hogge ingefæren og inkorporere det i smøret. Dette kan bli din favoritt nye ting, spesielt hvis du liker bullet-proof kaffe eller smør.

4. Erstatt sirup D & # 8217; Maple med A & # 8217; mer krydret alternativ

L & # 8217; Ingefærne Han skapte sin organiske ingefær sirup som et kreativt alternativ til pannekake sirup. Med bare to ingredienser, er denne smakfulle sirupen deilig hvis brukt i drikkevarer, bakeri, mel d & # 8217; havre, pannekaker og vaffel.

Du kan også enkelt lage din ingefær sirup hjemme ved forsiktig å koke ingrediensene i 30 minutter og filtrere blandingen gjennom en sil eller en silen for en jevnere konsistens.

Oppskrift av ingefær sirup

  • Skivet ingefær skrelles og skiver med 1/4 pund
  • 1 kopp sukker
  • Vannkopp 1

Hvordan skrelle ingefær

5. Prøv en bolle med antiinflammatoriske kornblandinger

En bolle med sprø og rik fibermuesli er alltid et enkelt valg for frokost. Men tilsetningen av müsli til duftende og krydret ingefær til blandingen ville gjøre det enda bedre!

Gratulerer 1 tommers ingefær og bland den med honning eller løs kokosnøttolje, og dryss den på frokostskålen. For en superdose ernæring, prøv dette Granola superfood som inneholder 11 supercibi (inkludert ingefær, åpenbart).

L & # 8217; Legge til ingefær til morgen Frokostskålen gir noen alvorlige antiinflammatoriske fordeler, spesielt for Folk med revmatoid artritt.

6. Legg til ingefærjuice til smoothies (eller mimosa!)

Del på Pinterest

For å prøve denne morgenen, prøv en ingefærjuice som vekker tarmen. Ingefærjuice Det er utmerket i en rekke ting, som frites og salat krydder. Inkluderer et myriade av helsemessige fordeler, fra Stimulere metabolisme naturlig bekjempe bakterier. Det er også spesielt egnet for behandling av smerte, Menstruasjons kramper Og Sårhet indusert av & # 8217; trening.

Hvis ingefærjuice er for sterk alene for deg, må du gå videre og legg til litt & # 8216; til din morgen smoothie eller post-trening protein smoothie.

7. Få en sfæret energi med en PO & # 8216; av bevegelige superfood

Du har liten tid? Du kan fortsatt samle fordelene med ingefæren som beveger seg. Ta en sunn og glutenfri mat Gurkemeie og ingefær Lärabar eller forberede noen Energibitt med ingefær, Som disse deilige ballene på pasta Godt plettet Samtaler & # 8220; Salvifica Grace & # 8221;. Disse søtsaker er perfekte for en sunn frokost hvis du går tom for døren.

8. Fold i frokost bakverk

Selvfølgelig brukes ingefær i populære bakervarer: det er pepperkake, ingefærkaker, kaker og ingefærkaker. Men du kan stole på ingefær også å berike frokost desserter.

Prøv disse Kjeks til sitron og ingefær frokost fra Vega for litt & # 8216; av alvorlig støttet energi. For folk som trener om morgenen, er de fulle av fett og sunne proteiner for å forbedre ytelsen din.

Med alle de utrolige ingefærens helsemessige fordeler og lav innsats metoder for å gjøre hver frokost egnet for ekte, er det vanskelig å forstå hvorfor du ikke vil inkludere det i det viktigste måltidet på dagen. Hvordan du ser ikke tid til å inkorporere ingefær i din morgenrutine?

Tiffany The Forge er en profesjonell kokk, oppskrift utvikler og matforfatter som kjører bloggen Pastina og bakverk. Hans blogg fokuserer på ekte mat for et balansert liv, sesongmessige oppskrifter og tilgjengelige helsetips. Når han ikke er på kjøkkenet, elsker Tiffany Yoga, utflukter, reise, organisk hagearbeid og går ut med sin Corgi, Cocoa. Gå for å finne den blogg eller Instagram.