5 tips for å gå ut med depresjon

Å leve med depresjon er en utfordring, ikke å si noe annet. Du må kanskje regelmessig møte følelser av fortvilelse, irritabilitet og frustrasjon. Noen ganger kan du til og med savne interesse for de tingene du vanligvis elsker å gjøre.

Å holde seg nær folk kan være vanskelig og få deg til å isolere mer enn vanlig. Du vil kanskje ikke svare på telefonen eller svare på en melding, selv om personen fra # 8217; annen del er noen du liker å snakke med.

Depresjon treffer hver del av livet ditt. En av de vanskeligste tingene å forstå er å gå ut med noen. Jeg hatet avtalene. Avtaler har alltid vært en pinlig situasjon, full av angst og uorden for meg. Men jeg ga ikke opp.

Fordi? Vel, L & # 8217; Kjærlighet er en av de vakreste tingene i livet! Et forhold d & # 8217; kjærlighet kan trekke ut det beste av deg. Selskapet er et grunnleggende menneskelig behov, og du bør ikke nekte deg bare fordi du lever med en psykisk lidelse. Du fortjener kjærlighet.

Her er noen leksjoner jeg lærte om avtaler med depresjon.

1. Hold lyset av den første konvoavtalen

Det er greit å vente på å fortelle kjæresten din på sykdommen din. Folk som lever med depresjon, ser ofte tilstanden som en negativ attributt, noe som våre partnere skal håndtere. Du kan føle deg forpliktet til å snakke med din avtale om depresjonen din så snart som mulig. Imidlertid er samtalen ikke akkurat materiell for den første avtalen.

Ikke la depresjon i midten av scenen under prologen i forholdet ditt. Det er ikke villedende å redde noen detaljer før du vet at personen er verdig til å bli invitert til din verden.

2. Ikke sett deg for

Avslutt med noen som [8220 forstår & # 8221;. Å møte noen med psykisk lidelse er ikke en tur i parken. Noen ganger er vi ikke hyggelige å være rundt. Vi kan lett irritere, rotete og noen ganger savner vi også motivasjonen til å ta en dusj. Det er så bra.

L & # 8217; Siste ting du trenger er noen som ikke forstår hva du prøver å leve med oppturer og nedturer av depresjon. Også, du kan møte noen som ønsker & # 8220; Juster deg & # 8221;. Ikke send til denne typen negativitet. Du er perfekt som du er.

Det er folk der ute som vil ta deg tid til å bli kjent med din tilstand fordi du er viktig for dem. De vil elske deg, depresjon og alt annet. Finn noen som forstår deg og vet hvordan du skal være der for deg når du trenger det.

3. Kjenn din verdi

Selvtillitsproblemer kan føre til at du sabotere et blomstrende forhold. Dette er noe jeg snakket om med folk i meg samfunnet. Depresjon kan forårsake alvorlige selvtillitsproblemer. Du kan føle deg ikke verdig til # 8217; kjærlighet og # 8217; noen kjærlighet. Men du er!

Bli kjent med dine usikkerheter og lær forskjellen mellom negativ indre dialog og tiden når eksterne påvirkninger tar deg ned.

4. Sett ditt beste ansikt fremover

Når du er deprimert, kan du gå ut av sengen kan være en utfordring. Du har kanskje ikke noen motivasjon for sminke eller en fin kjole. Når det er sagt, er det sannsynlig å gå til en avtale både L & # 8217; Det siste du vil gjøre.

Dette er noe jeg kjempet personlig med. Når mine energinivåer faller ned, vil jeg knapt nok styrke vil å ta en dusj, enn si sminke. Vanligvis liker folk å se bedre ut for sine partnere. Hvis du dukker opp for en avtale uten sminke, kan du bekymre deg for at den andre personen mener du ikke liker det, eller du bryr deg ikke. Lage en dukke, selv om det tar alt i deg. Du vil bli overrasket over hvordan du skal se på det beste for å påvirke humøret ditt positivt.

Imidlertid anbefaler jeg ikke å gå til en avtale hvis du er veldig involvert i en depressiv episode. Du må konsentrere alle dine energier for å forbedre. Når du føler deg som din vanlige meg, så kan du presse deg til å gå ut.

5. Ikke la din fortid slør din fremtid

Fortiden kan forfølge og påvirke våre nåværende relasjoner. Du kan være bekymret for å gjenta de samme feilene.

Noen i mitt samfunn sa en gang til meg at han føler seg som om han slipper bort tiden til & # 8217; en annen person når det gjelder sentimentelle relasjoner. Når han bestemmer seg for å gå ut med noen, lar han ikke ting bli for alvorlige. Men å holde den andre personen på en dobbel avstand, er selskapet vi alle trenger, nektet.

Bare fordi du ikke forstod godt i det siste betyr det ikke at du ikke fortjener en & # 8217; andre muligheter for lykke. Alle begå feil, som sameksisterer eller ikke med depresjon. I stedet for å fokusere på feilene fra fortiden, lær av dem og bli sterkere for dem.

Ta bort

Du kan gå ut med depresjon. Det kan virke skummelt, men det er også det som gjør det så spennende. Hold deg optimistisk, vær forsiktig med deg selv og forberedt på dossene på veien. Du vil gå bra! Og hvis du aldri føler deg beseiret, gå tilbake og les denne artikkelen. Den eneste som vet at du ikke er alene, og at andre mennesker har de samme utfordringene, kan gjøre en verden av forskjell.

René Brooks er en typisk person som er overbevist med ADHD siden han kan huske. Miste nøkler, bøker, essays, oppgaver og briller. Han åpnet bloggen sin, Den svarte jenta mistet nøklene Å dele dine erfaringer som noen som bor med ADHD og depresjon.