5 måter å gjenopprette dagen på

Pip! Pip! Pip! Alarmen din lyder. Panikk! Du sov for mye og presset snooze-knappen for mange ganger. Nå, alt du kan gjøre er å kjempe for å finne energien for å komme seg ut av sengen.

Hver morgen er det det samme. Som du prøver å våkne opp på nok tid til å forberede barn til skolen, ha frokost eller planlegge listen over ting å gjøre, ser tiden ut til å glide mellom fingrene dine. Familie?

Scenariet ovenfor er et for kjent scenario for mange av oss som finner ekstremt utfordrende og stressende morgen. Ikke c & # 8217; det er overrasket over at vi ikke vil komme opp fra sengen! Noen kan si at løsningen ville våkne opp en eller to timer før nå & # 8230; Men da, når du sover?

I stedet for å prøve å tvinge deg i en ny rutine når du allerede har en million andre ting i parabolen din, er en enklere og effektiv metode for å gjenoppta morgenen din å legge til dine eksisterende vaner.

At du tror det eller ikke, det er mulig å ha en produktiv morgen som du kan få jobb i tide uten drastiske endringer i rutinen din. Hvis du vil omdanne morgenen din fra stressende til produktiv, les videre for disse viktige forslagene.

Del på Pinterest

1. Gjør squats mens du vasker tennene dine

Så, du vet allerede det litt & # 8216; lett trening om morgenen kan hjelpe deg med å føle deg mer våken og energisk for dagen å komme. Men i stedet for å våkne en & # 8217; nå før du starter en treningsøkt, hvorfor ikke slå en PO & # 8216; Øvelse i A & # 8217; vane du allerede har lært? Det vil si, vask tennene dine.

Børsting av tennene om morgenen er en av de første vanene som de fleste av oss mestere, så multitasking bør være et barns lek. Ifølge John J. Ratey, md, forfatter av & # 8220;Gnist: Den nye revolusjonerende vitenskapen til # 8217; trening og hjerne, [8217; Aktivering av store muskelgrupper av lår og skinker aktiv blodstrøm til hjernen.

Litt lys trening mens du forbereder dagen på dagen venter på at du kan hjelpe deg med å gjøre de kreative juicene flyter før du går hjem. Luftknappene er spesielt lett å kjøre mens du vasker tennene dine. Pass på at du bare får dem godt for å få alle fordelene deres uten skade.

2. Sett en alarm for alt

Dette er et enkelt, men effektivt forslag. Du føler deg lett involvert i å ta for lenge i A & # 8217; aktivitet om morgenen? De fleste av oss gjør det. Noen ganger tar du mer tid til å fikse håret ditt eller lengre bruker for å velge en kjole (tips: Velg klærne til neste dag før du går i seng!). Eller kanskje du ikke kan gjøre noe.

Bruk telefonen til å anspore når du skal gå til din neste aktivitet. På denne måten kan du sørge for at du går på jobb, med alt gjort, i riktig tidspunkt forfall.

3. Lag din nye venns vokale notater

Jeg er sikker på at du vil være enig i at noen av våre beste ideer kom mens du er i dusjen eller på badet. Så hvorfor ikke utnytte det øyeblikket når hjernen din er mer avslappet for å møte alt du trenger for å fullføre den dagen?

Før du går inn i dusjen, slår du på favorittappen din for tale notater og bare høyt alt som må gjøres den dagen mens du kommer til å tenke på. Så du kan lytte til registreringen og skrive de som er vanskelige å huske. (Noen apps vil gjøre det for deg!)

4. Gjenta din mantra

Hvis om morgenen er du tilbøyelig til å glemme nøklene, lommeboken eller telefonen, kan det være nyttig å skape en mantra som skal gjentas til deg selv, høyt, før du forlater døren.

Mens du legger skoene dine, forteller du deg selv: / # 8220! Lommebok! Nøkler! & # 8221; på repetisjon. Så begynn å samle disse objektene mens du gjentar din mantra.

Til de som bryr seg om du ser ut som en liten og # 8216; lure? I det minste er du den eneste som kan føle deg selv! Det er også tilrådelig å holde alle disse objektene i en skuff eller en krok i nærheten av døren, slik at du lett kan forstå når du går hjem.

Healthline Hangouts: Fit Momma

5. Gjør din daglige reise mentalt aktiv

Hvis du er lei av å bli tvunget til å fikse refleksjonen i vinduet (eller # 8217; armhulen til en ukjent) når Wi-Fi er ute på toget eller på buss, hvorfor ikke få mest mulig ut av disse minuttene Av Faraway Solitude fra Twitter, e-post og tekstmeldinger?

Mange av oss lytter til musikk, som kan bidra til å stimulere hjernen for noen av oss. Men du kan også bruke den tiden til å lære noe, enten det er et emne som interesserer deg allerede eller noe helt ut av diagrammene. (Du lurte på hvorfor brudekjoler er hvite? C & # 8217; er en fil Podcast med vilje!)

Last ned noen interessante podcaster eller lydbøker du vil lese, men du kan aldri finne tiden som. Så, din pendling frem og tilbake fra arbeidet, vil ikke virke som et motbydelig øyeblikk. Det fungerer også for folk som går på jobb.

Som for podcaster, mine personlige favoritter som alltid hjelper meg å være motivert for dagen, er & # 8220;Skolen av storhet med Lewis Howes& # 8221; og & # 8220;Som l & # 8217; jeg bygget. & # 8220;

Ta bort

Til slutt, å etablere en positiv morgen rutine er nøkkelen til å ha en produksjonsdag og stimulerende. Selv om vi alle kan målrette mot tid til å trene, tegne inspirasjon og planlegge dagen før resten av verden (eller dine barn) våkner, få mest mulig ut av din eksisterende rutine, kan du endre dagen din dramatisk .

Scarlett Dixon er en journalist, livsstil og youtuber blogger basert i Storbritannia som kjører nettverkshendelser i London for bloggere og sosiale medier eksperter. Han har en levende interesse å snakke om alt som kan betraktes som tabu og en lang liste over ting å gjøre. Det er også en lidenskapelig reisende og er lidenskapelig å dele meldingen om at IBS ikke må holde deg i livet! Besøk nettstedet ditt og Tweet @Scarlett_london.