5 bokser med kaffe som fortsatt gir deg energi

Bytt det: kaffefri reparasjon

Vi vet at et krus kaffe kjøtt er en hellig ting og amerikanerne drikker Mer kaffe nå Det aldri.

Men hvis du prøver å redusere koffein eller finne en ny kopp lykke uten å drikke kaffe om morgenen, har vi dekket deg i videoen nedenfor.

Vi tiltrukket din oppmerksomhet? Fantastisk, fra en & # 8217; se på oppskriftene nedenfor.

1. Kaffe på clory

Del på Pinterest

I virkeligheten er det ikke kaffe i det hele tatt, & # 8220; kaffe & # 8221; av cikoria er hentet fra roten av ristet cikorie i stedet for kaffebønner. Det inneholder ikke koffein så C & # 8217; det er mye mindre summende.

Dens smak av hasselnøtt og jordfulle er også nærmest den tradisjonelle smaken av kaffe, noe som gjør det til et godt valg for Java-elskere som prøver å redusere koffeinen.

Denne blandingen gir alle fordelene med den cikoriske rot, inkludert prebiotisk fiber, vitamin B-6 og antiinflammatoriske egenskaper. Clory root er flott for helse på & # 8217; tarmene takket være innholdet i inulinfibre, som hjelper intestinal funksjon, Reduserer forstoppelseog bidrar til å opprettholde en balanse av Sunn intestinale bakterier.

Bruksanvisning

For å lage kaffe på cikoria, bland 2 spiseskjeer av bakken-cikori rot og ristet i 1 kopp varmt vann og vent 10 minutter før du drikker.

2. Gylden melk

Del på Pinterest

Den forgylte antiinflammatoriske melk er kallenavnet som sådan på grunn av sol og gul tone som tilbys av jordgurkemeie.

Gurkemeie, SPICE D & # 8217; GOLD & # 8221;, gjør egentlig alt. Dette kraftige krydderet har vist seg å gi fordeler fra # 8217; lindre smerte å redusere symptomene på Depresjon. Dette takket være blandingen curcumin, som gir gurkemeie sin anti-inflammatoriske og antioksidantegenskaper.

Pepper forbedrer biotilgjengeligheten av gurkemeie, noe som gjør krydderet mer effektivt i mindre doser, så det er en & # 8217, stor tilsatt til koppen din.

Bruksanvisning

Å forberede en deilig kopp gylden melk, bli med ½ ts hakket gurkemeie med 1 kopp melkesalg. Legg til 1 teskje revet fersk ingefær, kjære til smak (valgfritt) og en klype kanel og svart pepper. Varme inn i mikrobølgeovn eller på komfyren til den blir skummel og tjener.

3. Yerba Mate

Del på Pinterest

Yerba Mate, en blanding som ligner på teen basert på Ilex Paraguariensis-treet, har blitt brukt både medisinsk og sosial i århundrer. Og nå kan du være din nye favorittutveksling uten kaffe.

L & # 8217; gresset inneholder flere antioksidanter enn noen annen te drink (ja, inkludert grønn te!) Og en rekke terapeutiske fordeler. Dette takket være # 8217; overflod av vitaminer, mineraler, aminosyrer og antioksidanter tilstede i anlegget. Den inneholder også koffein, ideelt for folk som prøver å forlate kaffe, men ikke buzz.

Dette er ikke bare gode nyheter for energinivåer, men også for større motstand, hilse på VektkontrollOg mer.

Bruksanvisning

Forbered en kopp yerba kompis, fordyp bladene i varmt vann som du ville med te og filtrere det eller bruke en tradisjonell kompis halm (bombilla) og en kopp, tilgjengelig online.

4. Mushroom Elixir

Del på Pinterest

For en svært næringsrik handelsutveksling, sipper det en infusjon full av sopp. En sopp eliksir er lastet Antioksidanter Å bekjempe oksidativt og kraftig stress prebiotika Å hjelpe i helsen til å fordøye systemet.

Med all antiviral, antiinflammatorisk og immunforbedring av forbedring av soppforbedring, er det mer enn nok grunner til å prøve denne jordiske drikken. For en alvorlig naturlig energi trykk, prøv cordyceps sopp.

Bruksanvisning

Mens du kan kjøpe kaffe på online sopp, er det også lett å forberede eliksiren til soppene hjemme. For å gjøre dette, bland 1 teskje sopppulver med 1 kopp varmt vann. Søte som ønsket eller legg til melk etter eget valg, hvis ønskelig.

5. Drikke til Chia Frø

Del på Pinterest

Det viser seg at Chia frø er en & # 8217; utmerket drikke å bytte med din kopp joe.

Gir dette mening. Selv om disse frøene er små, legger de en kraftig fiber av fibre, Antioksidanter, Proteiner, omega-3 fettsyrer og næringsstoffer.

Det har blitt vist at små, men kraftige chia frø reduserer begge betennelse Og blodtrykk og stabiliserer blodsukkernivået.

Og hvordan utdanning Ifølge idrettsutøvere kan Chia-frøene være en god kilde til energi vedvarende og større motstand.

Du kan også finne Chia Seeds Online.

Bruksanvisning

Forbered denne enkle to-ingrediensdrinken, bland 1 spiseskje chia frø for hver kopp d & # 8217; vann og la det hvile i kjøleskapet i minst 1 minutter. Forbered chia-drikken ved å legge til et snev av honning eller agave, et sprut av sitron eller fruktjuice.

Tiffany The Forge er en profesjonell kokk, oppskrift utvikler og matforfatter som kjører bloggen Pastina og bakverk. Hans blogg fokuserer på ekte mat for et balansert liv, sesongmessige oppskrifter og tilgjengelige helsetips. Når han ikke er på kjøkkenet, elsker Tiffany Yoga, utflukter, reise, organisk hagearbeid og går ut med sin Corgi, Cocoa. Besøk det på bloggen din eller opp Instagram.