29 ting som bare de som lider av ankyloserende spondylitt kunne forstå

1. Først av alt, læring å uttale det er ganske viktig.

Del på Pinterest

2. Lære å skrive det vil få deg til å føle deg veldig intelligent.

Del på Pinterest

3. Du kan lage 1 og 2 mye enklere å ringe det som.

Del på Pinterest

4. Hvis du har som, kan du prøve å klandre onkel Joe, hvis det er # 8217;. Noen ganger er det genetisk.

Del på Pinterest

5. Husk at bestemoren din forteller deg: Stay Straight & # 8221;? Bare gjør det!

Del på Pinterest

6. Det er ofte dårlig diagnostisert, og deretter be om spesifikke genetiske tester for dette.

Del på Pinterest

7. L’trening vil få deg til å føle deg bedre. Husk, & # 8220; bevegelse er lotion & # 8221;!

Del på Pinterest

8. Som noen ganger vil følge andre lidelser, hvorav mange er lettere å si og skrive.

Del på Pinterest

9. Du kan bruke varmen eller kulde til lettelse. gjør valget ditt.

Del på Pinterest

10. Som noen ganger forårsaker åndedrettsproblemer. Så hvis du er en røyker, vil du angre på det.

Del på Pinterest

11. Spørsmålet om holdning er viktig, ikke bare når du står, men når du sover eller sitter. Legg deg ned og sitte rett. Hele tiden.

Del på Pinterest

12. Ikke gå og nok. Sette eller marsjerer, opp ned, skuldrene tilbake. Bli med i et musikalsk band eller xnumx juli parade og smil!

Del på Pinterest

1. 3. Fysioterapi er alltid en god ting for smerte og kan også være veldig givende.

Del på Pinterest

14. Prøv ditt bevegelsesområde nå og da. Lancia en ball, strekker seg eller går på en tredemølle.

Del på Pinterest

15. Bli med i en støttegruppe. Dette er noen ganger den beste terapien.

Del på Pinterest

16. Fans kan hjelpe med smertelindring og nye stoffer er godkjent hver dag.

Del på Pinterest

17. Hvis du mistenker at det er mer enn en strekkmuskulatur, følg dine instinkter. Få hjelp.

Del på Pinterest

18. Som er en like mulighet til nakke smerte. Det kan forekomme hos barn, ungdom og voksne.

Del på Pinterest

19. Som det kan forandre deg, passerer fra konsekvensene til remisjonen, lærer du å overvinne det i listig.

Del på Pinterest

20. Vel, ok, kanskje du ikke kan fylle ut det, men du kan lære å møte det.

Del på Pinterest

21. Symptomene kan variere fra artritt smerte for å øyeproblemer med hæl smerte.

Del på Pinterest

22. Kjenn din familiehistorie & # 8211; Det burde være en del av alles helseprofil.

Del på Pinterest

23. Pass på at noen gir deg skuldrene dine, så å si. Du trenger Quest’andre stemme.

Del på Pinterest

24. Hold deg på toppen av # 8217; som fysisk, mentalt og åndelig. Optimistisk.

Del på Pinterest

25. Ikke konsumere alle dine energier for å bekjempe tretthet. Hvile, så gå videre.

Del på Pinterest

26. Innse at det vil være gode dager og mindre gode dager. Gjør det beste du kan.

Del på Pinterest

27. Vær oppmerksom på potensielle farer som glatte tepper og sprukket fortau. Høsten kan forårsake strekninger, forvrengninger eller brudd.

Del på Pinterest

28. Bruk sikkerhetsbelte! Beskytt kroppen din.

Del på Pinterest

29. Ta forpliktet til å trene og trene en god holdning. Det er viktig!

Del på Pinterest