23 måter å få passform kan forbedre sexlivet ditt: stillinger for å prøve, mer

Del på Pinterest

Hva det betyr også & # 8220;?

Vi vet at øvelsen har mange fordeler: Øk styrke, sove bedre, tøm mindre. Å være egnet gjør føles bra, det er ikke sant?

Men hvis du trenger en annen grunn til å øke treningsspillet, bør dette gjøre det: beste sex! Nøyaktig: Vurder ditt sexliv på turer som det blir egnet.

Kast deretter ut vinduet alle forutsetninger du måtte ha hatt og forberedt på å svette slik at soverommet ditt kan sizzle.

Hvordan kan den vanlige øvelsen påvirke sexlivet ditt?

Enten du har direkte innvirkning (farvel, kegler!) Eller at dets effekter er tynnere, den vanlige øvelsen gir en rekke mentale og fysiske fordeler som forbedrer sex.

Reduserer stress

Ingenting dreper l & # 8217; humør som tenker på arbeidet som akkumulerer, barn og kjæledyr som må bli bedt om eller på gjerningene som må gjøres.

Vi vet at 8217; trening kan hjelp Denne & # 8211; L & # 8217; Fysisk aktivitet produserer endorfiner, en gruppe hormoner som virker som en naturlig analgetisk & # 8211; Gjør deg lykkeligere.

Og hvis du er lykkeligere, vil ditt seksuelle ønske sikkert ha nytte.

Øk L & # 8217; selvtillit

L & # 8217; vanlig fysisk aktivitet gjør at du føler deg bedre med deg selv, og dette oversetter til soverommet.

An Eldre studio Fra # 8217; elektronisk journal for menneskelig seksualitet har oppdaget at de som trener, er mer sannsynlig å ha en positiv oppfatning av seg selv og føler at de er mer ønskelige seksuelt.

Det kan øke sirkulasjonen og blodstrømmen

Når du trener det, kontrakter hjertet ditt raskere, og øker hastigheten med hvilket blod sirkulerer i kroppen.

En god sirkulasjon kan bidra til å øke følelsen der det er viktigere, og hvis du har en penis, kan det til og med redusere risikoen for erektil dysfunksjon (DE).

Selv om en rekke ting kan bidra til DE, for slutt oppstår det når blodet ikke kan reise effektivt mot penis.

Kan føre til hyppigere og mer intense orgasmer

Hvis du trener regelmessig, vil du sannsynligvis ha kjerne muskler, bekkenbunn og sterkere ben enn om du var stillesittende. Jo sterkere disse musklene: spesielt bekkenbunnet ditt & # 8211; Dine orgasmer kan være mer intense.

Hvilke øvelser du kan gjøre for å øke motstanden og følelsen?

Hvis du allerede er aktiv, kan det hende du finner ut at noen av dine nåværende rutinemessige bevegelser alltid har gitt disse sexy fordelene.

L & # 8217; å legge til ett eller flere av følgende kan bidra til å øke motstanden og følelsen:

  • Kegel. Denne øvelsen for bekkenbunnen styrker musklene i den nedre regionen, som bidrar til kontrollen av blæren og # 8217; tarmen, i tillegg til å forbedre seksuell funksjon.
  • Bro. Styrker de bakre lårmuskulaturene, skinker og bekkenbunn med en bro, som vil hjelpe deg med å presse sterkere og lenger.
  • Knebøy. De sterkeste benene betyr morsommere i soverommet. Styrer quadriceps, bak lår muskler og skinker med squats. De vil også slå bekkenbunnen din.
  • Lunge. Lunges tar sikte på bena og fremmer stabilitet, en god ting hvis du liker å være kreativ i arkene.
  • Armhevninger. Hovedsakelig bygger styrken i overkroppen, vil pushups tillate deg å støtte kroppsvekten din enkelt og prøve avanserte stillinger med sikkerhet.
  • Frosk hopp. Pliometriske øvelser som frosker hopper krever at musklene utøver maksimal innsats over en svært kort periode. De vil bygge eksplosivitet, kraft og styrke, alt dette vil ha nytte av ditt sexliv.
  • Planke. En utmerket kroppsøvelse for å bygge samlet styrke og stabilitet, et bord bidrar også til å støtte kroppsvekten din. Du vil også jobbe med balansen din, som vil hjelpe deg med å holde de ustabile stillingene lettere.

Sex teller som en øvelse?

L & # 8217; Seksuell aktivitet kan sikkert virke som hardt arbeid, spesielt hvis du tar kompliserte stillinger.

Og selv om å flytte kroppen din på noen måte være gunstig for helsen din, har vi noen dårlige nyheter: Den seksuelle aktiviteten er ikke en stor brennende kalorier.

TIL 2013 studie undersøkt 21 heteroseksuelle par bare twentyenny, overvåking av energiforbruk under trening og # 8217; seksuell aktivitet.

Resultatene viste at, i gjennomsnitt brente sunn deltakere i gjennomsnitt 3.6 kalorier per minutt under seksuell aktivitet.

Så selv om du kunne føle at du var en maraton til slutt, er det sannsynlig at du bare brenner rundt 50 kalorier i 10-15 minutter med sex penis-vaginal.
Selv om ytterligere søk er nødvendig, er disse dataene sannsynligvis liknende for andre typer sex.

I hvilke seksuelle stillinger kan du prøve å trene?

Hvis du prøver å øke soverommet ditt svette egenkapital, har du mange alternativer.

Selv om følgende bevegelser ofte er forbundet med penisens kjønn i skjeden, kan du også prøve det med fingrene eller et leketøy med staven, øke inngangspunktet eller helt gi opp penetrasjonen til fordel for en liten bump og sliping.

Knebøy

Denne posisjonen der benet brenner er akkurat det det virker.

For å gjøre dette, la partneren ligge på ryggen din slik at partneren som mottar kan montere i en kroket posisjon.

Den øverste partneren kan plassere hendene på partnerens bryst på bunnen eller bøye litt til # 8217; tilbake for å opprettholde stabiliteten under rebound.

Hvis bena blir sliten, bytt til den tradisjonelle guideposisjonen ved å passere fra en Torza-posisjon til en på knærne.

Lotus

For dette intime bevegelsen, partneren som gir sitter kryssbenet på sengen eller på gulvet.

Partneren han mottar sitter i livmor til partneren han gir, ansikt til ansikt med beina innpakket strengt rundt donorens liv.

Deretter vikle armene l & # 8217; en rundt & # 8217; andre, kramme og gni til du er fornøyd.

Lunge

Se en trend? Denne øvelsen forvandlet til seksuell posisjon er definitivt mer moro enn repetisjonene i treningsstudioet!

For å gjøre en test, bør partneren som mottar, ta en listeposisjon over partneren som gir.

En av benene til partneren på toppen skal foldes med en 90 graders vinkel, som et lunge, med foten plantet nær den sentrale delen av partneren på bunnen.

L & # 8217; Andre ben skal forlenges mellom benene til den nedre partneren. Herfra kan partneren på bunnen skyve eller slipe mot L & # 8217;.

Stol

Tenk på plasseringen av Lotus og legg deretter til en stol.

Tillat partneren som gir deg sittende, vil gi bena en langvarig pause, men partneren han mottar, må fortsette spillet.

For å få mest mulig ut av rebounden, skal partneren som mottar, lene seg bak giveren eller klamre seg til stolens ryggstøtte for støtte.

Suspended Congress

Selv om partneren som gir den tunge løftingen, vil mottakeren stole på armene, kjernen og lårene for å opprettholde stillingen.

Når partneren som gir, er i en stabil posisjon, vil mottakeren omslutte armene rundt giverens nakke og vil hoppe opp for å vikle bena rundt donorens liv.

Partneren som gir, kan bruke hender til å kjøre sidene av den øvre partneren mens du rocker frem og tilbake.

Hvilke avanserte stillinger er enklere å prøve når du er i form?

Hvis du er ALLE & # 8217; Høyde, vil disse akrobatiske stillingene teste din styrke og motstand.

Trillebår

Husk det morsomme spillet som spilte på grunnskolen? Hilse på din sexy versjon!

Mottakeren trenger mye styrke på toppen av kroppen for å forbli støttet, så hold det i bakhodet.

For å gjøre dette, bør mottakeren ta fire ben mens partneren som gir er bak.

Partneren som vil gripe mottakerens ankler, slik at han kan rette bena og tilnærming.

Når stående partner er mellom benene til partneren nederst, kan stående partner komme inn i partneren ned bakfra.

Bro

Mottakspartneren vil være i en omvendt tabellposisjon, og krever deretter en seriøs kraft av armer, kjerner og skinker. Ikke la de hoftene komme seg ned!

Partneren som gir bør knelte mellom planenes ben som mottar og presse mot det høye.

Hvis du vil flytte synkronisert, kan partneren som gir, tilby støtte som holder hoftene på mottakeren og kjører den frem og tilbake.

Du kan også legge en pute eller en annen støtte under mottakerens bakside for å holde posisjonen og forhindre ubehag.

Posisjon V.

Du må være fleksibel nok og ha solide kjerne muskler for å gi deg i denne posisjonen.

Mottakspartneren skal sitte på et bord eller en høy seng, hviler tilbake og utvider bena.

Partneren som gir bør være mellom mottakerbenet, løfter dem for å plassere dem mot brystet.

Mottakerens føtter vil trolig hvile på skuldrene til giveren, og skape den V-skjemaet.

Mottakspartneren kan plante hendene bak ham for større støtte mens den stående partneren skyver.

Suspendert saks

Det er som den normale posisjonen til saksen, men mottakeren vil støtte kroppsvekten mens han henger fra kanten av sengen.

Med andre ord vil mottakeren trenge en alvorlig styrke i overkroppen og kjernen.

For å komme på plass, bør mottakeren bryte seg bort fra sengen med føttene på kanten.

Donoren skal ri på venstre ben på mottakeren og forsiktig øke høyre ben av mottakeren på en eller to inches. Dette vil hjelpe mottakeren å rotere bysten slik at donoren lett kan komme inn bakfra.

Squat Balance

A & # 8217; andre squat grep, men denne gangen vil donoren ikke være på bunnen! De vil stå bak mottakeren, noe som gjør det mer utfordrende.

Når partneren som gir er på plass, skal mottakeren hente på en stol, et bord eller en seng og en seng & # 8211; Enhver robust hevet overflate vil bli bra.

Donoren skal kunne presse mot mottakeren eller kjøre sidene ned for å lette inngangen.

Mottakeren kan trykke tilbake mot donorbrystet for større støtte.

Bunnlinjen

L & # 8217; Seksuell aktivitet bør ikke være en treningsøkt, men hvis du vil teste din styrke og motstand, kan den være.

Nicole Davis er en forfatter basert i Boston, Ace og Health-Friendly Personal Health Trainer som jobber for å hjelpe kvinner til å leve et sterkere, sunnere og lykkeligere liv. Hans filosofi er å omfavne dine kurver og skape yourdwear, uansett hva det er! Dukket opp i magasinet & # 8220; Fremtidens Fitness & # 8221; av oksygenmagasinet i juni 2016-utgaven. Følg den opp Instagram.