20 Paleo appetittvekkere

Paleo-dietten unngår korn, raffinerte sukker og meieriprodukter, og i stedet er basert på animalske proteiner og ferske råvarer. L & # 8217; ideen er å spise som de spiste våre første forfedre, de jegere og bindemidler som ankom før landbrukspraksis ble raffinert. Selv om det sannsynligvis ikke var mange cocktailer, delvis 10.000 år siden, kan Paleo-spising i dag fortsatt nyte forretter og forretter med disse deilige oppskrifter.

1. Spinat saus med bacon og artisjokker

Hold sulten før hovedretten med denne betydelige forretten. Denne oppskriften Krever våt appetittvekkende bacon med majones alle & # 8217; paleo hvitløk. Samle den med artisjokk blader i stedet for sjetonger eller brød. Et medium artisjokk Det gir deg 10 gram fibre for bare 64 kalorier.

2. Guacamole Devils egg

Paleo dietten er rik på protein, men fortsatt setter pris på ferske produkter. Denne oppskriften Kombiner alt dette med proteinrike egg og avokado for å skape en velsmakende guacamole. Selv om avokadoene er rikelig rik på mange næringsstoffer, gir kombinasjonen av monoumettede fettstoffer, fibre, kalium og fytosteroler mange fordeler for hjertesykdom hvis det er forbruket.

3. Courgette hummus

L & # 8217; Creamy Hummus har blitt en DIP ALLE & # 8217; aperitiff. Dessverre er bønner ikke paleo-vennlige, men dette betyr ikke at hummus er ute av menyen. Å nyte Denne krydrede oppskriften Som bruker courgette i stedet for kikærter, smaksatt med tahini eller sesampasta.

Tips: Dyp med en rekke rå eller ferskt dampet grønnsaker som måling kopper i stedet for tradisjonelt pitabrød.

4. Ahi Poke Stack

Forretter må ikke være tunge eller fete. Denne oppskriften Kombiner sprø tomat, kremaktig avokado og saltet tunfisk for en virkelig ny tallerken. Tre gram av rå tunfisk Gi et stort 20 gram protein for mindre enn 100 kalorier.

5. Kokosnøtt kylling og sesam

Del på PinterestBildekilde: Kilde: Jern du kobler til: Deresonyou.COM / 2014/09 / Ultimate-Sesame-Coconut-Chicken-Fingers.HTML ]

Hvis du tror at Paleo betyr å si farvel til din favoritt, skarpe stekte mat, trekkes tilbake. Her er en oppskrift Som bruker mandel og kokosnøtt mel for å kaste saftig kylling. C & # 8217; Det er også mange smakfulle krydder, inkludert Cayenne Chili. Det er viktig å merke seg at denne oppskriften bruker en yoghurtdykesaus, som de fleste Paleo diett folk forbruker av grenser.

Tips: Erstatt non-paleo yoghurt saus med en majones alle & # 8217; hjemmelaget hvitløk og paleo: det er enklere enn du tror. Bare bli med eggeplomme; egg, sitronsaft, sennep og olje.

6. Stekt krydret blomkål

Denne oppskriften Vippe bliddesigningen av blomkål. Bakt med velsmakende krydder og kokosmelk, det er alt eller # 8217; annet enn kjedelig. Klipp den bakte blomkålen til kiler for små cocktail-retter eller smaker i større porsjoner til middag. Blomkål Det er en god kilde til vitamin C og folat og hjelper deg med å oppnå din anbefaling av fem daglige frukt og grønnsakspartier.

7. Fylte sopp med svart hoppet kål

Del på Pinterest

Stuffed sopp er typen forrett som kan forvandle en cocktail til et ekte måltid. Servering disse Mushroom Caps på en tallerken over en krøllet kål seng skaper en attraktiv presentasjon. Du kan også la den svarte kålen ut eller kutte den i kuber og innlemme det på fylling av sopp. Hvite sopp eller Cremini er enkle å håndtere når du jonglerer med et cocktailglass.

8. Tortilla chips

Korn og andre frokostblandinger er ikke tillatt i Paleo-dietten, slik at du kan miste en av de beste tingene i slanger og forretter: La Tortilla Chip. Denne oppskriften Løs det problemet med mandelmel og lin mel. Dry L & # 8217; deig som en tortilla og hengiven den i trekanter før baking. Disse sjetongene er deilig og motstår dine favoritt sauser eller sauser som guacamole.

9. Avokado tomatsaus

Her er en oppskrift som kombinerer dine favorittdeler av saus (frisk og krydret) med din favoritt del av Guacamole (Creamy Avocado). Nei C & # 8217; Det er en tom Calorie i denne lave kalori forretten.

Helseinformasjon: Juice av to LIMES Inneholder vitaminer C og en halv kopp Rå løk gir over 100 milligram kalium og prebiotika for å hjelpe den sunne tarmflora blomstrer.

10. Butternut gresskar suppe

Mmm, søt og kremaktig & # 8230; Det ser ut som en bedrag i Paleo dietten, men ikke i dette tilfellet. Kokosmørk siden dette Den krydrede og lyse suppe på oransjen føler seg luksuriøs på tungen, mens også holder ditt sunne hjerte ved å gi bare sunne fettstoffer. Butternut gresskar i mellomtiden, er i mellomtiden en utmerket kilde til folat og vitamin A.

11. Pizza pinner

Når du har valgt en Paleo diett, kan du ha gitt opp å spise pizza igjen. Denne oppskriften Det kan gi mye av hva som helst fra pizza i en fingermat som fungerer bra som en forrett. Nyt disse velsmakende & # 8220; breadsticks & # 8221; med tomatsaus. Vi har allerede sagt at de også er fri for gluten?

12. Italienske courgette ruller

Dette oppskrift Kombiner den crunchy courgette salaten med kremost og velsmakende og bacon. Squash Det er en sunn kilde til Vitaminer A Og C, Antioksidanter som beskytter celler mot skade. Vitamin A beskytter også øynene mot makuladegenerasjon.

1. 3. Kål chips

Å spise Paleo kan få deg til å miste din daglige dose av sjetonger, som er poteter, mais eller pita. Vær så god En enkel løsning for elskere av frites: Cook noen kålblader. De vil være sprø og nedsenkbare (så lenge de ikke laster dem også), med en tilfredsstillende knirking. Kål kokte hette gir ca 10% av det daglige folatbehovet. Folat kan forårsake svakhet, kortpustethet og irritabilitet.

14. Kabobs

Kebabene er gode cocktailer fester og forretter. Bowman verktøy for å analysere følgende finish: Rask kokk også, i tilfelle festen din er Dell & # 8217; siste øyeblikk. Saftig lam Gir 1.5 milligram jern i en 3-unse del (de fleste kvinner trenger om Milligram 18 per dag).

15. Toskansk suppe

Del på PinterestBildekilde: Kilde: Clark & ​​# 8217; S kondensert lenke: Clarkscondensed.Com / oppskrift / lys-paleo-suppe-Tuscany ]

Vær så god Utmerket forrett eller første kurs på en kald vinterdag. Toskansk suppe oversetter til & # 8220; toskansk suppe & # 8221; en deilig tradisjonell italiensk suppe. Tradisjonelt er denne suppe tilberedt med en kopp krem, en ingrediens som absolutt ikke er paleo vennlig. I dette alternativet brukes kokosmelk til å oppnå den fløyelsete konsistensen uten meieriprodukter.

16. Søt og salte reker

Honning og kokosnøtt aminosyrer, A & # 8217; Paleo-vennlig alternativ til soyasaus, balanse perfekt denne parabolen. En 3-unse del av reke Det tilbyr over 20 gram protein. Det er også en kilde til sink, som hjelper ditt immunsystem for å bekjempe sykdommer og hjelpe huden din helbredelse. RekeDet er også på listen over sikker fisk hvis du er gravid.

17. PARSNIP FRIES

Disse sjetongene De er laget med parsnips, siden poteter ikke betraktes som vennlige Paleo. De inkluderer også en overraskelse ingrediens: valnøttsmør. Bruk mandel eller peanøttsmør for å få de beste resultatene.

Tips: Du er ikke sikker på hvorfor potetene ikke er paleo vennskap? Den grunnleggende formelen for å avgjøre om en vegetabilsk mat er Paleo, er hvis du kan spise den rå eller ikke.

18. Artisjokker Hummus Alle & # 8217; hvitløk

L & # 8217; hummus er en av de beste kremer som inkluderer i en festrett, men ikke hvis du følger en Paleo diett. Heldigvis kan du servere deilig hummus uten å bruke kikærter. De tett deilige og næringsrike artisjokkhjertene har rollen som hovedperson Denne oppskriften, beriket med sitron og hvitløk. Bare halv kopp av Artisjokkhjerter Gir 7 gram mat fiber. Det er omtrent 25 prosent av deg Daglig nødvendighet.

19. Reker Ceviche

Tradisjonell «Cevuce» Ceviche den rå fisken med sitrusfruktjuice surhet. Hvis du er nysgjerrig på ceviche, men du har ikke vært klar til å prøve det, Her er en oppskrift Det gir deg smaker av ceviche med kokte reker. Brukt kalk og appelsinjuice vil gi deg mye vitamin C, mens tomat Det gir mye vitamin A og også vitamin K, som hjelper med blodkoagulasjon. Denne oppskriften er både paleo vennlig og sunt hjerte.

20. Sitron og Olive Tapenade

Hvis tørket frukt og oliven er ideen om den viktigste forretten, vil du ha det gøy Denne oppskriften, hvem setter de to smakfulle ingrediensene i en tallerken. Mandler Sikkert pakke en næringsrik slag. En halv kopp gir nesten en fjerdedel av det daglige kravet til Fotball, og magnesium nødvendig for å behandle det. Mandler er også en av valnøtter med flere fibre og mer protein.