13 sunnere Netflix og kald snacks

L & # 8217; høst og # 8217; vinter bære kortere dager og kaldere netter, noe som gjør at mange av oss ønsker å gå til Lattorgo foran fjernsynet i stedet for å våge deg ut. Streaming-tjenester har gjort det enklere enn noensinne å tilbringe timer foran TVen ved å bite våre favorittprogrammer.

Se ukontrollert et TV-program kan utilsiktet bringe usunn snacks. Når du er konsentrert om hva C & # 8217; det er på skjermen, er det mindre sannsynlig å være oppmerksom på hva og hvor mye du går inn i munnen din. Dette kan være en glatt skråning, spesielt hvis du prøver å gå ned i vekt eller holde en sunn vekt. For mange feil snacks kan lett øke det daglige kaloriinntaket. Legg dette til det faktum at du ikke beveger deg og overskytende kalorier og chili kan legge opp raskt.

Men dette betyr ikke at du må avslutte alt for å gjøre snacks! I stedet ser du etter lettere snacks med mindre fett og kaloribelastninger og del snacksene dine i stedet for å gripe dem fra boksen for å unngå å spise for mye i en enkelt økt. Prøv også å begrense snacks til bestemte tider, fordi uansett hvor sunn matbit er, å spise i timevis på rad, er aldri en god ide.

Men du velger & # 8220; Netflix og avslappet & # 8221; Her er noen sunne snacks å forberede og nyte uten følelse av skyld.

Zucchini chips med salt og eddik

Del på PinterestBildekilde: Mamma uten sukker

Hvis du er en fan av Salt Chips og ALLE & # 8217; eddik, vil du like denne lettere versjonen med sukkerfri mamma courgette. Hver halvkoppdel er bare 40 kalorier, sammenlignet med over 150 kalorier for chips. Dessuten er det også lavt i karbohydrater og har alle næringsmessige fordelene med courgette!

Få oppskriften!

Frosne blåbær yoghurt biter

Når du er fra & # 8217, riktig humør for noe søtt, ta dette gullet bær yoghurt trick. Et dusin biter legger opp til 38 kalorier, så du vil ikke gjøre ut ditt daglige kosthold ved å gi deg noen få sekunder. Snacken inneholder også antioksidanter fra blåbær og proteiner fra yoghurt.

Få oppskriften!

Barn av sunn bakt brokkoli

Del på PinterestBildekilde: Gimme deilig

Disse brokkoliene er bakt i stedet for stekt, noe som gjør dem mindre fett. Fordi du forbereder dem hjemme, er de velsmakende uten alt det ekstra natrium som er i de pakkede matene. Brokkoli, som også har sine rikelige ernæringsmessige fordeler, er også rike på fibre og rik på vitamin C.

Få oppskriften!

Crispy kål chips

Kale chips er det beste fra begge verdener. De lar deg nyte en tilfredsstillende og sprø mat mens du spiser grønnsaker. Denne oppskriften bruker en haug med kål for å lage fire porsjoner, når 84 kalorier per porsjon. Å spise to porsjoner kan fortsatt få deg ned under samme mengde kjente merker av pakket potetgull.

Få oppskriften!

Frites av stekt grønne bønner med kremaktig saus

Del på PinterestBildekilde: Dryss litt moro

Se etter A & # 8217; alternativ til frites? Ikke se over. Disse & # 8220; chips & # 8221; av stekte grønne bønner er like verdige til en matbit, uten overflødig kalorier. De er laget med kokosnøttolje og matgær, og kremet saus vil få deg til å glemme ketchupen lastet med sukker. Oppskriften krever rømme, men du kan bruke gresk fett yoghurt for å redusere fett ytterligere fett.

Få oppskriften!

Klassisk hummus

L & # 8217; hummus er en sunn og klassisk matbit. Kremaktig saus kan kombineres med rå grønnsaker for en PO & # 8216; av munching uten skyld, og det er også ganske enkelt å forberede, som du vil finne i denne oppskriften av Gimme noen ovn!

Få oppskriften!

Bakt søte chips

Del på PinterestBildekilde: Et krydret perspektiv

Søte poteter er rike på fiber og antioksidanter. De er også naturlig søte, så du trenger ikke å gjøre mye for dem å få smak. Disse søte sjetongene er ikke noe unntak, laget med et lett lag av oliven og en sandduster av salt.

Få oppskriften!

Bakt agurk chips

Agurker er kjent for å være lave i kalorier, tross alt er hovedsakelig vann! Denne oppskriften krever agurker krydret bare med krydder eller bare salt og eddik. Bakt til du knuser, kan du spise mange av disse sjetongene uten å bekymre deg for å brenne kalorier for dagen.

Få oppskriften!

Stekt kikærter med chili pepper og lime

Del på Pinterest

Disse willowbird baking kikærter omslutter en velsmakende knyttneve med deres krydder og krydder krydder. De er veldig enkle å forberede: bare stekte kikærter til du knasker og dekk dem med blandet segl. Kikærter er også rike på proteiner og fibre, som hjelper deg å bli full lenger.

Få oppskriften!

Crunchy Edamame

Som kikærter, l & # 8217; edamame kan stekes og forvandles til en sprø matbit med høyt protein og lavt kaloriinnhold. Denne oppskriften holder det enkelt med bare et par andre ingredienser, men levende søte øyeblikk foreslår å leke med andre urter og krydder for å legge til smak.

Få oppskriften!

Hjemmelagde epler chips

Del på PinterestBildekilde: Amsterdam og utover

Det kan virke som om du skal spise en bolle med sjetonger, men ikke bekymre deg, de er bare et par epler! Disse Apple Chips i Amsterdam & Utover tilbyr høstens komfort i en lys og crunchy pakke og en rekke ernæringsmessige fordeler.

Få oppskriften!

Pepper popcorn og lime i kokosnøttolje

Popcorn trenger ikke å spore dietten din. Bønnene i seg selv er ikke problemet: de er krydderene (tenk på kino smør) som kan sette deg i trøbbel. Denne popcorn er sprinklet med kokosnøttolje og drysset med chili og limejuice nok til å legge til en «8217; smak eksplosjon. Du vil ha en & # 8217; til og med lavere kalorialternativ? Sett de unminske bønnene i en papirpose og alsett i mikrobølgeovn. Pop det, legg til krydderene og din hypokaloriske matbit med høyt fiberinnhold er klart!

Få oppskriften!

Peanøtt smør frukt saus

Trenger et lite incitament til å velge en fruktskål i stedet for en iskrem? Denne dukkert kan gjøre trikset. Kombiner gresk vanilje yoghurt med peanøttsmør for et kremaktig komplement til en rekke frukt. Matlaging stilig anbefaler å bruke bananer, epler, bringebær eller jordbær.

Få oppskriften!