13 måter å få klumpete kinn: enkle og sunne forslag

Plug kinnene

Plug og avrundede kinn gir de fleste ansikter et ungdommelig utseende, mens sagging kinn ofte indikerer at aldring og hule kinn ofte er forbundet med helseproblemer. Et fyldigere ansikt med chubby kinn er fasjonable, og hvis du vil ha klumpete kinn, har du alternativer.

For eksempel kan du sende inn en kosmetisk prosedyre, for eksempel en fettoverføringsoperasjon, eller motta en § 8217; injeksjon av et dermal fyllstoff, som voluma. Eller du kan oppleve flere naturlige tilnærminger enn, men ikke nødvendigvis vedtatt av det medisinske samfunnet, tror mange mennesker er effektive.

13 Naturlige måter å ha flere klumpete kinn

Det finnes en rekke naturlige metoder og hjemme rettsmidler som mange tillit til å få klumpete kinn. Noen krever en fysisk handling, noen krever en aktuell søknad, og noen er basert på forbruk.

1. Ansiktsøvelse

Også kalt & # 8220; ansikts yoga & # 8221; ansiktsøvelser tone ansiktsmuskler for et yngre utseende. EN 2018 studere Folk som lager 30 minutters ansiktsøvelser per dag i åtte uker produserte ansikter som var & # 8220; mer natrium og kortere som et yngre ansikt og # 8221;.

Noen ansikts yoga øvelser inkluderer:

  • Øker kinnene muskler mens du rister på leppene og smilene. Deretter legger du fingrene på hver hånd på begge sider av munnen og øker kinnene dine ved å skyve fingrene opp til toppen av kinnene. Hold posisjonen i 20 sekunder.
  • Lukke munnen, fyll kinnene med hele luften;. Hold posisjonen i 45 sekunder før langsomt utviser luften;.
  • Åpne munnen din i en & # 8220; o & # 8221; Med lepper på tenner og smilende. Sett deretter fingrene på hver hånd på den øvre delen av de tilsvarende kinnet og løftene og forsiktig senk kinnene i en periode på 30 sekunder.

2. Påfør L & # 8217; Aloe

Blant de andre ingrediensene gunstige for hud, L & # 8217; aloe vera inneholder antioksidanter vitamin C og vitamin E. Av denne grunn tror mange mennesker at anvendelsen av og # 8217; aloe på kinnene har en anti-aging effekt.

Kjøp Aloe Vera Gel.

3. Spis Aloe L & # 8217

TIL studere Publisert i Magasin Annals of Dermatologi viste at kvinner som har konsumert om en teskje Aloe Vera Gel i 90 dager, har vist en forbedring i Face Elasticity. Dette kan hjelpe deg eller ikke å ha klumpete kinn. Husk at noen mennesker kan være sensitive eller allergiske alle «8217; aloe.

4. Påfør Apple

Mange vurderer epler for å hjelpe huden å opprettholde et ungdommelig utseende fordi det har høye mengder:

  • kollagen
  • elastin
  • Antioksidanter

En måte å bruke Apple til å få flere klumpete kinn som foreslås av disse supporterne, er en Mask & # 8221; eple. Rist et eple, gni det på ansiktet ditt og la det være der i 20 minutter før du forsiktig skyll masken med vann.

5. Spis eplene

Mange tror at siden de inneholder antioksidanter og vitaminer A, B og C, bør epler konsumeres regelmessig for å forhindre vevskader. Noen hevder at kollagen og # 8217; elastin i epler opprettholder myk og kjøttfull hud.

6. Påfør glycerin og rosevann

Mange antyder at en halv og halvdel av rosevann og glyserin gnidd på kinnene før sengetid vil holde huden ren og hydrert, favorisere et ungdommelig utseende.

Kjøp glycerin og rose vann.

7. Påfør honning

Mange tror at honning vil skape et ungdommelig utseende på kinnene takket være fuktighetsgivende og antibakterielle egenskaper. Noen foreslår å lage en maske av like deler av honning og papaya pasta. Ruffle blandingen på kinnene og vent 10 minutter før skyll med varmt vann.

8. Spis honning

Noen antyder at å spise 9-10 spiseskjeer honning per dag vil gi blant annet næringsstoffer, antioksidanter til fordel for huden.

9. Påfør melk

Siden det er vann, fett og protein, tror mange mennesker at påføring av melk på kinnene vil rense dem og hydrater.

10. Drikk melk

Melk inneholder mange næringsstoffer som fremmer hudhelse:

  • aminosyrer
  • Fotball
  • Riboflavina (vitamin B-12)
  • protein
  • Vitaminer A og D

Mange antyder å drikke tre kopper melk om dagen for å fremme hudhelsen.

11. Påfør olje

Det er uttalt at noen oljer gnidd på kinnens hud fuktighet og beriker huden for å fremme et sunt og rundt utseende.

De foreslåtte oljene inkluderer:

  • Mandelolje, som har mykgjørende og skleroserende egenskaper for å forbedre inkarneringen og hudtonen
  • Avokado olje, flott for sprukket hud
  • Kokosnøttolje, som også beskytter mot UV-stråler
  • Olje d & # 8217; oliven

12. Påfør Karité Butter

Shea Butter har antioksidant og antiinflammatoriske egenskaper fordi den har en & # 8217; høy prosentandel av:

  • triterpener
  • TOCOPHEROL
  • fenoler
  • steroler

Noen lønnsmørstøttere foreslår å blande 2 skallsmørkopper med 1 1/2 kopper granulert sukker som skal brukes som kinnregime etter dusjen. Masser pastaen på kinnene i 5 minutter, la det hvile i ytterligere 10 minutter, og skyll forsiktig med varmt vann.

1. 3. Valnøtter og frø

Tilhengere av valnøtter og frø for en hud fra # 8217; yngre ventetiden som indikerer at deres fordel kommer fra sunne fett som inneholder.

Ekstra forslag til klumpete kinn

  • Bruk solbeskyttelsen. Når du er ALL & # 8217; åpen, vil solen i ansiktet beskytte huden din fra de skadelige ultrafiolette strålene. Kjøp solkremet.
  • Unngå sminke. Tillat huden å puste bør hjelpe deg med å opprettholde et ungdommelig utseende. Fjern alltid trikset og vask ansiktet nøye før du går i seng.
  • Slutte å røyke og unngå å drikke alkohol. Disse vanene kan få deg til å se mer gammelt ved å miste elastisitet til huden din.
  • Drikke vann. Å holde kroppen ordentlig hydrert, vil hjelpe huden til å holde et ungdommelig utseende.

Ta bort

Et fyldigere ansikt med kjøttfulle kinn kan få deg til å se ung og sunn ut. Det er mange måter å få klumpete kinn på, inkludert kirurgiske inngrep og injeksjoner.

Noen mennesker tror også at du kan ha klumpete kinn på en naturlig måte, selv om disse metodene ikke er bevist fra det medisinske synspunktet. Fra øvelsene for ansiktet All & # 8217; direkte anvendelse av naturlige ingredienser, til forbruket av spesifikke matvarer, kan det være en bedre måte å få plugg kinn på.

Før du prøver noen hjemmemedisin, sørg for at du kontakter legen din for å sikre at det er en «8217; sikker aktivitet å prøve.