12 beste gratis treningsvideoer for kvinner

Abonnementer på treningsstudioene er dyre. I dag trenger du imidlertid ikke det å holde seg i form og aktiv. Faktisk kan du svette direkte i stuen din. Engasjerte kvinner kan alltid trene hvor som helst med elektroniske videoer.

Så hva venter du på? Med så mange tilbud kan du prøve mange forskjellige rutiner for å finne den rette for deg, gratis.

Cellekjernen

Del på PinterestBildekilde: Photo Courtesy of Popsugar / Popsugar.com

Arbeid på din seks-pakke med denne abdominal treningen på 10 minutter drevet av Ann Renderer med Popsugar Fitness. Den beste delen av denne videoen er at det ikke er noen crunches eller objekter involvert. En sterkere kjerne har ikke bare en Bell’utseende, kan forbedre stillingen, redusere ryggsmerter og til og med forbedre ytelsen i sport som rase. Du vil lage sittende vendinger, bagasjerotasjoner, avslappede knær, benutvidelser, fuglehunder og, selvfølgelig, brett.

Se på Video.

Barer

Barre Body tilbyr denne raske treningen til 30-minutters bar du kan legge inn i lunsjpause. Alt du trenger er en yoga matte og en overflate på # 8217; livets høyde (en stol fungerer bra). Barer kombinerer det beste av yoga posisjoner, pilates og klassisk dans for større styrke og fleksibilitet. Ikke la deg bli lurt av den lave effekten av denne treningen. Musklene dine vil skjelve og skjelve mens de svinger.

Se på Video.

Yoga

Del på PinterestBildekilde: Photo Courtesy of Ekhart Yoga Studios / Ekhartyoga.com

Du har bare fem minutter? Disse yoga posisjonene hjelper kvinner til å føle seg mentalt balansert mens de strekker de viktigste muskulære gruppene. Legg til denne sekvensen ALL’Start av dagen, når du føler deg stresset eller når du finner tid. Allerede at du er, sjekk på nettet Ekhart Yoga Studio For mer gratis yoga leksjoner. C’er noe for kvinner på alle nivåer av praksis.

Se på Video.

Pilates

Del på PinterestBilde Kilde: Photo Courtesy of Blogilates / Blogilater.com

Denne første videoen av Pilates of Blogilater fokuserer på pust, holdning og form. Gjør deg klar til å involvere kjernen på måter du aldri ville ha forestilt deg på. Du vil utføre en rekke bevegelser, inkludert brystløfter, rulle opp, bena for beina, sidespark og mer, alt som ligger på matten. Arbeidet er nært knyttet til pusten din, så vær oppmerksom på dine inspirasjoner og utløp.

Se på Video.

Toning

Del på PinterestBilde Kilde: Photo Courtesy of Women’S Treningskanal / YouTube.COM / User / WomensworkOutChannel

Se denne hele kroppen toning video med kenen kennedy fitness modell. L’trening er flott for nybegynnere som ønsker å faste og bygge magert muskelmasse. Du vil utføre øvelser som strekker seg fra stabler til squats til lunges og utover. Selv om videoen varer bare 10 minutter, kan du gjenta det hver gang du vil få flere resultater. Bedre ennå, prøv en’annen leksjon på den populære Kvinners treningskanal.

Se på Video.

Prenatal

Hvis du er gravid, hvorfor ikke trene som stjernene? Denne prenatale treningen i Heidi Klum presenteres av Andrea Orbeck Fitness og trener muskler fra hode til tå. Kroppen din gjennomgår noen dramatiske endringer i ni måneder. Forbli aktiv kan hjelpe deg med å håndtere smerte og smerter, så vel som å bygge styrke for fødsel. Ta et par lette vekter og flytt for de neste 10 minuttene.

Se på Video.

Jogge

Del på PinterestBildekilde: Photo Courtesy of Jessica Smith TV / Jessicasmithtv.com

Hvis en uventet storm folder dine planer eller bare ønsker å bekjempe varmen, dekker denne 40-minutters dekket jogging treningen deg. Du vil begynne å marsjere på stedet før du bytter til den komplette jogging. Alle’Start kan virke rart, men hold armene avslappet og overkroppen litt tilbøyelig fremover. De av dere med rebounds (trampoliner) kan bruke dette verktøyet til å jogge med mindre innvirkning.

Se på Video.

Kontor trening

Guruen til Fitness Denise Austin styrer dette abdominalarbeidet som sitter som du kan fullføre på kontoret. Du vil begynne å løfte knærne til brystet, trene nedre bukemuskulaturen. Så Austin starter ting med noen rotasjoner, heiser og utvidelser. Hvis du fullfører denne videoen på tre minutter hver dag, vil du være på vei til en slank og sterkere kjerne. Disse musklene er ansvarlige for en god holdning, som også kan hjelpe deg å virke mer slank.

Se på Video.

Høy intensitets trening (HIIT)

Del på PinterestBildekilde: Photo Courtesy of Fitness Blender / Treningsbender.com

Denne HIIT 40-minutters treningsblenderopplæring vil trette deg selv bare å se på det. Fullstendige intervaller av hard aktivitet etterfulgt av korte perioder med moderat bevegelse eller til og med hvile. Intervallene kan få deg ut av et platå ved å utfordre kroppen din på nye måter. Denne videoen er rettet mot mange av de problematiske områdene som kvinner sliter med mer, inkludert skinker, lår og buk.

Se på Video.

Zumba

Du kan forvirre Kardio Kim Johnson’s Zumba Workout for en dansefest. Dette er i utgangspunktet hva sesjonen av en’nå, sammen med mye svette og noen alvorlige smittsomme melodier. Videoen er perfekt for nybegynnere som ønsker å ha det gøy med en PO & # 8216; av tradisjonell blandet aerobic på latinske danser. Til slutt vil du få en total brenn som lar deg ha mer.

Se på Video.

Tabata

Del på PinterestBildekilde: Photo Courtesy of Brad Guthro Fitness / Bradgouthrofitness.com

Du har problemer med å våkne om morgenen? Start dagen med denne Tabata-treningen med et høyt fettinnhold som er designet spesielt for kvinner. Tabata er basert på # 8217; høy intensitetsøvelse i et 10/20 format. Fullfør åtte 10 sekunders hvile sykluser med 20 sekunders arbeid i totalt fire minutter. Øvelsene inkluderer Lunges, Bombers i Beat and Flexions & # 8220; Wild & # 8221;. Ikke hopp over pushup med fotball breakdancer. Det er en morder.

Se på Video.

Plyometrics

Kvinner på alle treningsnivåer kan legge til dette Pliometry serien til deres daglige rutine. Bare noen få minutter å øke styrken. Hopping og sprett er handlingene i midten av denne øvelsen. Disse beveger musklene og gjør dem kontrakt. Resultatet er en mer skulpturert kropp og større kaloriforbruk. Du vil også legge merke til en forbedring i balansen og fysisk reaktivitet.

Se på Video.

Bare trykk reprodusere

Leaty, ikke budsjettet ditt. Med så mange gratis online treningsvideoer, kan du gjøre treningen en prioritet når som helst. Gjør ditt hjerte slå noe nytt, fra # 8217; Zumba Aerobics, eller følg en gammel favoritt. Uansett hva du velger å gjøre, fortsett å flytte. L’Øvelse har kraften til å forvandle kroppen din og ditt sinn. Alt du trenger å gjøre er å spille spill.